.

Sabtu, 11 Februari 2017

APO KOBA CIK BAKA





APO BAKA CIK KOBA

Kalau kau kata hanafiah yang letak jawatan menteri, memang tt tipuuuu! Takde pun menteri sekarang nama hanafiah. Tipu tipu tipu! 

Hanadzlah ada, tapi dah letak jawatan menteri berapa bulan dah, cerita dah basi, bubur dah kering, hanadzlah tu pun dah senyap lebih sunyi dari shafie apdal. 

Kalau hanifah...agak heran wal takjub la kalau dia letak jawatan menteri luar atas sebab memprotes penyelewengan bos dia seperti isu 1mdb, kerana firasat aku, hanifah dengan musa sama je perasan kelas atasan dan elit, tak ambik pot dengan serius isu moral atau masalah orangramai, sebaliknya hanya pentingkan karung dan tembolok sukusakat je. 
Tapi kalau hanifah berhenti sebab pembekuan laba 1mdb menyebabkan kantung kroni najib mula kering, atau sebab dia stress malu asyik kena fikir jawapan kelentong atau asyik kena perli dek pembesar negara lain terutama amerika, australia, eropah, singapura, jepun dll setiap hari di tempat kerja dia, maka ada la kemungkinan ini bukan cerita tipu. on APA KOBA CIK KABA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/17






---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tuh kan budak baik....

Tanpa Nama berkata...

Hanifah pun samo, takdo namo mentori sekarang macam tu. Yang ado hanipa, tapi bukan mentori, sobab dio pembangkang. Walaupun dia berdarah mamak, tapi perangai dio bukan macam mamak yang selalu tt kutuk tu. Jadi siapo lagi yang ado? Siapo mentori tu? Bagi tau la terus, tak la tegaru-garu rosmah pada kepalo separuh botak bini dio tu, makin botak bini dio dan rambut yang masih ado pun makin putih semacam putih kulit altantuya dari mongolia.