.

Sabtu, 11 Februari 2017

SIAPA MALAON LETAAK JAWATAN






MALAON MANA LETAK JAWATAN
Iyelah. Kan jahid jawo negoro ada kat sabah sekarang ni. Kalau bukak cerita nak letak jawatan ke, nak keluar parti ke, dapatlah tingkap terbuka tangkap jahid jawo negoro bersetubuh muka, dapatlah kepuasan yang dikejor yeop! Berkarung dan berkotak lah kepuasan turun dari langit naik helikopter, courtesy from tpm. Dekat dah pru huhu on INI KES NAK PAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:23 PM

Hanifah pun samo, takdo namo mentori sekarang macam tu. Yang ado hanipa, tapi bukan mentori, sobab dio pembangkang. Walaupun dia berdarah mamak, tapi perangai dio bukan macam mamak yang selalu tt kutuk tu. Jadi siapo lagi yang ado? Siapo mentori tu? Bagi tau la terus, tak la tegaru-garu rosmah pada kepalo separuh botak bini dio tu, makin botak bini dio dan rambut yang masih ado pun makin putih semacam putih kulit altantuya dari mongolia. on APO KOBA CIK BAKA
Anonymous
at 5:33 PM
Pau lah banyak2.....kasi luak si badak tu!lebai2 boleh join sekali sebelum PRU14 ni.....PRU15 MAO PAU LA take ober.....dah takde chance! on INI KES NAK PAU
Boley Jalan
at 4:54 PM
dah hidup dari kecik ke tua meng GEPAU maka di PAU PAU PAU lah lagi ada kemungkinan jugak yang bahalol nya tetap bahalol memanjang tuh lah orang orang kampong nya sendiri , ber OTAK SEPILOK walau hidup luar SEPILOK bukan kaya tapi papa kedana miskin memanjang Mamak , hantar BENTLEY mari rumah satu !!!!!! on INI KES NAK PAU
Anonymous
at 4:04 PM







------------

Tiada ulasan: