.

Jumaat, 24 Februari 2017

SURAT DARI CARLOS SANTANA






ULARMAK PERANGAI TAK SENONOH
Tuan Ulamak... Memang hak membeli itu hak kamu...tetapi orang lihat dari sumber mana. Malah kata-kata dan kelakuan kamu tidak melambangkan kamu sudah akhil balikh atau perangai yang layak dipanggil Ulamak. 

Berilah contoh perangai yang sopan selaras kamu YAB dan ahli ugama...gamaknya le. Kalau ditegur terus melenting dan marah-marah tu tandanya ada sesuatu yang tak elok tu!!!!

Kalau kamu beli dari duit yang sah jawablah secara berhemah dan beradab. Kami yang miskin ini lebih bersyukur walaupun hanya naik kapcai sahaja daripada memandu kereta mahal tetapi dari duit yang tak sah tarafnya. Memang orang miskin hidupnya dihina dan orang kaya dimuliakan. on TUAN HAJI AUDI NAIK MINYAK
Publish | Delete | Spam
Carlos Santana
on 2/23/17






-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Urmm aku windu windu an dgn ulamak yg zuhud,.yg ada sekang bukan bertaraf ulamak,umarapun bukan,banyak yg menyesatkan,aku kurang sekang dgn bani Arab Saudi..banyak kebatilan yg berlalu Dan kebatilan bersifat keduniaan terkabur karana mekah. Mekah dipelihara olh para malaikat Dan kerajaan Arab Saudi mengambil kesempatan Dari itu..Dari sudut politicians..satu amalan yg jelek..bermuka2..bagi menjaga entity beraja..bagi menkaburi penduduk dunia... In situation ini juga berlaku di pantai Timur Malaysia ..sunguh x menyenagkan..