.

Jumaat, 24 Februari 2017

TIPU ALLAH




TIPU ALLAH
90 juta tu mungkin dah bersih tt....depa pi mekah....bagi seringgit kat bangla sapu sampah dalam mesjid....pahala dapat 100000 ringgit...klau 90 juta...baru 90 ringgit....so...itu duit sudah halal dan toiyiba.....ini ulamak semua....

Allah pun depa mahu tipu...nak buat macam mana kan?....kau tt....cuba pakai jubah dan serban....pas tu cakap masuk perkataan arab sikit2....pas tu kau jual lembu seekor 10 ribu ringgit.....dan kau cakap....
lembu ni dari bayi lagi dah didengarkan ayat quran...sebab kau pasang dlm kandang lembu keset mengaji....aku rasa berrebut2 depa beli. on TUAN HAJI HADI KANTOI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/17





----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju dgn komen atas tu. Dapur jalanan kena belajar berniaga kumpul derma mcm ustaz2 dan ularma2 baru cepat kumpul duit. Bukan setakat beli van jer, silap2 dapur jalanan boleh beli audi q7. Cuba kau bayangkan dapur jalanan guna audi q7 sebagai kenderaan rasmi utk beroperasi... fuh! Marbelesssss

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Kualangi Pamilaan berkata...

SSkohkokokoh