.

Sabtu, 18 Februari 2017

TUAN HAJI PUTAR ALAM








TUAN HAJI

JANGAN CAKAP

BOHONG

BUKAN KERANA

RAKYAT

KERANA FULUS





Tuan Haji  Tuan Ibrahim Tuan  Man berkata jika pemimpin PAS memutuskan hubungan dengan PKR di Selangor, ia seolah-olah mengkhianati kepercayaan... More ››


TUAN AJI

PUTAR ALAM

RAKYAT BUKAN

BANGANG 

JANGAN 

SAMAKAN OTAK

AHLI PAS 

DENGAN OTAK

ORANG RAMAI

-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pundek punya tuan man, korang punya mursidol am harun din kata nak keluar dari pakatan selangor..apakah lu lupa atau lu hanya ingat pantat bidadari je..tuan man ni punya taktik mcm org main balas pantun dgn tuan haji rm90juta, mula2 haji rm90juta jual, kmudian tuan man beli dgn lapik yg baik..at last tunduk dan tawaduk dgn perintah haji rm90juta..ini la kehebat bai`ah..berlakon bagai nak rak, at last kata arahan presiden rm90juta...dan diri dinampak cool dan clean...tuan man jgn risau, pru nanti spr akan menang kan pas..allah dah beri bantu dgn modal awal..modal akhir nanti tuhan turunkan jibril dlm keadaan blackout ketika pengiraan undi..nape tuhan buat antara ulama rm90juta dgn ulama melawan kezaliman ekonomi...??oh ya..baru teringat, muhammad diturunkan utk sempurnakan akhlak dan bukan sempurnakan ekonomi..sb tu sampai sekarang ulama jual islam, hukum dan hakam...err..apa hukum kalo memantat belakang bidadari?bole ke idak..saja tanya..