.

Sabtu, 18 Februari 2017

VALET- BIDADARI







VALET-TEMPAH 

BIDADARI

seratus peratus syarikat
melayu bumiputera islam
tanpa was was
tempah dan pilih
dari pelbagai bentuk
tempah sekarang

BAYARAN TIDAK MEMUDARTKAN
BAYARAN ANSURAN
BAYARAN MELALUI PINJAMAN
BOLEH DIATUR

email: entota@gmail.com
   #lubangketat
#dahbasah
  #blumpancut

SELERA ANDA

AMALAN ANDA


YANG ITAM


YANG NUSANTARA

YANG MAT SALEH

 YANG CHINA

YANG SIAM

YANG BIK MAMA
  
YANG MELAYU

 YANG INDIA

YANG INDON

YANG K-POP

YANG KACAK








-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yg kacak tu utk golongan girang ke? pelik gak kalau golongan girang ni percaya pd doa.

sanggup ke usztaz tolg doakan?

fulussikom gayukumu malaun...

Tanpa Nama berkata...

Masha Allah

Apa sudah jadi dengan bloq TT nih

Jangan lalai leka , Sapuman The Man dan Sotong The Karung akan terus melupa kan BILYON BILYON magik....

Makin papa kedana lah umat kita nanti

Tanpa Nama berkata...

Tuan Tukar Tiub, lu munya story bidadari ada botol kah? Ini gua munya kawan ada kasi whatsapp share ini munya story masal bidadari oh. Ini part 1 onli. Manyak panjang oh. Lu munya komen tak bolih accept oh. Tapi ah... Lu olang islam manyak ingat sama itu tiu munya pasal lepas mati oh, ya kah?

Gua pos man onli...

GAMBARAN BIDADARI SYURGA

Bidadari Syurga adalah makhluk syurga yang diciptakan Allah secara serta merta tanpa proses tumbesaran, diciptakan dari titisan air hujan dari awan yang ada diatas Arasy, dalam sebuah riwayat hadis dijelaskan :

Bahwasanya segumpal awan menurunkan hujan dari bawah ‘Arasy. Maka dari titisan-titisan hujan para bidadari diciptakan, Kemudian masing-masing ditempatkan dalam sebuah khemah ditepi sungai, luasnya 40 batu. Khemah itu tidak berpintu sehingga ketika seorang wali Allah datang ke khemah itu, ternyata khemah itu tidak punya satu pun pintu. Dengan demikian, mereka dia tahu bahawa mata makhluk apapun yang melihat mereka, baik itu malaikat maupun pelayan surga tidak sampai mempengaruhi mereka. Bidadari-Bidadari itu memang perempuan yang dibatasi (maqshuuraat) yakni dibatasi pandangan mata mereka dari segala makhluk, selain suami mereka. (Al-Hadist).

Sesungguhnya Allah Swt menciptakan wujud bidadari itu dari empat warna : putih, hijau, kuning dan merah. Allah menciptakan tubuhnya dari za’faran, misik, anbar, dan kafur. Rambutnya dari sutera. Mulai dari jari-jari kakinya sampai kelututnya dari za'faran yang semerbak mewangi. Mulai dari kedua lututnya sampai kedua payudaranya dari anbar. Mulai dari lehernya sampai kekepalanya dari kafur. Jika salah satu dari mereka meludah sekali dibumi, maka (maka semua sumur dan lautan dipermukaan bumi ini) menjadi misik. Didadanya tertulis nama suaminya dan nama Allah dari beberapa Asma’ul Husna. Setiap tangan mereka terdapat gambar pada jari-jarinya terdapat sepuluh cincin dari jauhar dan mutiara (Al-Hadist).

noname berkata...

meLaYu isLam nk buat amaLan akhirat pun mesti di-umpan ngan cerite'2 entot mengentot .. beramaL semate'2 nk dpt entot bidadari .. masYaLLah!!.