.

Ahad, 5 Mac 2017

BUDAYA BUDI BAHASA BINATANG





BUDI & BAHASA



PETANG KELMARIN
EZI TERSEREMPAK DENGAN
SAEKOR BIAWAK
TAPI
BIAWAK INI TELAH CEDERA
MUNGKIN KENA LANGGAR
BIASANYA EZI AKAN 
MENYERANG DAN MEMBUNUH BIAWAK



TAPI 
KALI INI EZI HANYA MENYALAK
TIDAK MENYERANG MEMBUNUH
INILAH BUDI BAHASA BINATANG
TIDAK AKAN MENYERANG
TIDAK MEMBUNUH
APABILA SETERU TELAH JATUH




----------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

hehheheheh...pasti pemimpin2 bangsat tu nangis kalau tengok......kakakakkakaa

Tanpa Nama berkata...

Maaf TT aku tak setuju dgn kau. Itu budi bahasa binatang. Berperang dlm politik melawan umno kita tak boleh guna budi bahasa mcm ni. Dlm berperang dgn umno, kalau musuh dah jatuh kita wajib pijak sampai mampus. Lepas umno dah mampus, kita korek lubang dlm dlm dan kasi kambus. Kasi buang terus dari lipatan sejarah hitam tanahair. Kalau boleh haramkan terus rakyat dari menyebut perkataan umno. Dlm buku sejarah budak sekolah pun jgn ada perkataan umno lagi dah.

Ayat2 kat atas tu terpakai jugak untuk pakatan harapan kalau diorang khianati janji rakyat!!!

Maaf ezi, hati kau murni. Tapi kau kena faham... musuh kami ialah UMNO!!!

Tanpa Nama berkata...

EZI tak sama macam bebudak lahap dedak lah

EZI tak sama geng Juta Juta lah

Tak perlu kopiah jubah serban saja , EZI sudah bukri kan hidup tak susah sebener nya

Nazrio Dond DoLLa berkata...

intai anjing mengawan
intai anjing kongkeK
cawangan Jakim Ker apa TT ni.?