Isnin, 6 Mac 2017

SEMAKIN KELURU



SEMAKIN KABUR DAN KELIRU
Tun tt, kau kerap peringat pilihanraya takkan termampu untuk ubah pentadbiran pusat dari diperintah bani bn sebab spr. Tapi tt, senario sekarang semakin susah mau melihat perubahan pemerintah sebab situasi permainan politik makin meliar, ramai rakyat kian keliru!

Tok Pa: Kelantan Umno's enemy is PAS Di kelantan umno seteru dengan pas. Di selangor pas sekutu dengan pakatan. Di negeri lain umno sekutu dengan pas. Di negeri lain pas seteru dengan pakatan. Di sarawak bn seteru dengan umno. 

Umno boleh sekutu dengan cina. Pakatan tak boleh sekutu dengan cina. Bn boleh terima sumbangan pilihanraya orang asing. Pakatan tak boleh terima sumbangan pilihanraya orang asing. on SPR AKAN TERUS MENIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/5/17

---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Xpa, keliru adalah rukun iman sebagai warga Malaysia. Ini biasa kerana tujuan terus memerintah atas nama Islam itu penting. Ia sama seperti dapat memerintah dunia.

Skrg ni seluruh Amerika Utara dan Selatan diperintah oleh Islam. Begitu juga kesemua negara Eropah, rata2 pemimpin mereka juga Islam. Lebih2 lagi India China dan seluruh Afrika da Asia Tengah, semuanya Islam.

Jadi untuk Islam terus memerintah, BN kene menang. Sbb tu PAS pun x amik kesah nak join Pakatan.