Jumaat, 17 Mac 2017

BUKAN SALAH HUSIN SERAMA




JANGAN

SALAH FAHAM

WABAK H1N1

TIDAK ADA

KAIATAN

DENGAN AYAM

SERAMA ATAU

HUSIN SERAMA

KHALAS

Dilanda wabak selsema burung, Kelantan isytihar bencana

 | March 15, 2017
Wabak merebak ke jajahan Bachok dan Pasir Puteh, selepas Kota Bharu dan Pasir Mas





Umno kurniaan tuhan kepada Melayu – Hussein Serama

PASIR MAS, 2 Februari:

Veteran Umno, Tuan Haji Hussein Ahmad berkata beliau memang sudah menjangkakan perkara yang sedang berlaku di Kedah sekarang ini dan mereka yang terbabit perlu bertanggungjawab.
Beliau yang juga bekas Ketua Penerangan Umno Malaysia berkata, mereka yang terbabit adalah pemimpin Umno sendiri.
“Sudah jangka perkara ini akan berlaku di Kedah. Kita perlu ingat di Kedah, Umno pernah kalah, Pulau Pinang sudah jatuh ke tangan DAP, Terengganu pernah jatuh ke tangan Pas, malah Kelantan sehingga kini masih gagal ditawan semula oleh Umno

“Saya percaya ini adalah `dosa’ pemimpin Umno terdahulu sehingga menyebabkan Umno hilang kuasa. Punca semuanya daripada pemimpin dan keadaan ini bukan sahaja berlaku di negara ini tetapi juga di seluruh dunia,” katanya ketika menerima kunjungan Ketua Penerangan Umno yang baru, Tuan Haji Annuar Musa, di rumahnya di Kampung Lemal, hari ini.



Wabak Selesema Burung Diisytihar 'Bencana Negeri' Di Kelantan ...

www.suara.tv/.../wabak-selesema-burung-diisytihar-bencana-negeri...
Translate this page
1 day ago - KOTA BHARU — Kerajaan negeri Kelantan mengisytiharkan wabak ... di sini, pada 6 Mac lepas setelah beberapa ekor ayam kampung mati.


Wabak selesema burung: Seluruh Kelantan dikuarantin - Utusan

www.utusan.com.my/utusan/content.asp?y=2004...
Translate this page
Sep 16, 2004 - Pengarah JPH Kelantan, Dr. Idris Kadir berkata, langkah drastik di bawah ... kita perlu menyelamatkan industri ternakan ayam seluruh negara yang bernilai ... Kelantan jika lebih banyak kampung diserang wabak berkenaan.

Husin Serama | Facebook

https://www.facebook.com/husin.serama - Translate this page
Husin Serama is on Facebook. Join Facebook to connect with Husin Serama and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes ...

Umno kurniaan tuhan kepada Melayu - Hussein Serama - The Rakyat ...

bm.therakyatpost.com/.../umno-kurniaan-tuhan-kepada-melayu-hu...

Translate this page
Feb 2, 2016 - Hussein yang terkenal dengan gelaran `Hussein Serama' satu ketika dahulu juga menganggap perlantikan Annuar sebagai Ketua ...





------------------

2 ulasan:

Nazrio berkata...

Ini kisaH Tuan haji suci MARA MUSA atau RestorenG HaLaL MakanG isLang Pantat Timor

Tanpa Nama berkata...

gua fikir h5n1 ni bukan ayam biasa..ini mesti ayam dari thailand..mana mungkin negeri sermabi mekah, negara naungan allah ini ditimpa bencana..tak mungkin..mustahil..imposibble..juga tidak adil kalo ayam di roadblock kan..nape burung2 tidak diroadblockkan..kata virus burung dan ayam itu dikelaskan burung..nape burung punai dlm jubah tidak diroadblock kan??nape perak ipoh senyap je pakai virus burung ni..entah2 penyebabnya adalah babi..tokey babi difelda itu pun bawa bala gak nape tak dikurantin dlm tin je??