.

Jumaat, 17 Mac 2017

PROJEK PEMBODOHAN AKTA HASUTAN






DENGAR APA

KATA USTAZ

WAN JI

TENTANG AKTA

BAGINDA QUEEN

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak bodoh kan , macam mana nak SAPU BILYON BILYON....

Kalau kat tahap Q7 jual nasi lemak pun boleh beli satu

Kalau tak bodoh susah lah nak KENCING kan

Alamak pun tak dapat lah FORMULA , " Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKK "

DIDI KOTA BELUD berkata...

akta hasutan sama level dgn akta pancutan..siapa pancut jauh dia balaci..lagi jauh..legend..itu sebab kalau umno je..kompom kaki pancut....habis tisu kauuuuu....kakakkakak

Tanpa Nama berkata...

Ostad ni boleh didakwa atas akta NajibRosmah 2.6B... Kesalahan yg boleh menyebabkan dia didenda jadi khadam bik mama selama 5 tahun kah kah kah kah