.

Jumaat, 17 Mac 2017

SEKARANG LAGI BODOH



SEKARANG LAGI BODOH
Haji tt .. dalam tulisan Lu diatas, Lu kata dulu melayu tanpa pelajaran, bodoh dan banggang .. maka senang-senang omputih bawa Ah Seng dan Batumalai masuk dan terus jadi warga Tanah Melayu .. dan kebanyakan mereka terus pelat dan palat. 

Sekarang pong ramai warga asing masuk di kasi milik harta lagi .. adakah melayu masih bodoh macam dulu lagi? .. lebih teruk lagi dah lah bodoh, telur pun tak dak? on PERSOALAN NASIONAL - BABAK KE TIGA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/15/17


BACA DISINI

http://www.malaysiakini.com/columns/375696


-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan BODOH

TUN tuh pun asal Khordhing ghell kan....

Melayu pandai bela BEWAK saja

Biasa lah

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Aku Tgh pikir ni.. .ada peLuang bancuh...ni

Tanpa Nama berkata...

melayu paling terpandai zaman pok jib, paling banyak kaya, paling banyak rasuah, paking banyak derma, paking banyak beg tangan, bukan tangan kedua, baru, paking gemuk isteri, paling ramai parti, paking rsmai penyundal, paling banyak audi, kah kah kah syukur alham. msia asih sealamar