.

Jumaat, 3 Mac 2017

CUBA RENUNGKAN INI





PEMBOHONGAN TIDAK
AKAN JADI KEBENANRAN
KEZALIMAN TIDAK
AKAN JADI KEADILAN
SALAH TIDAK AKAN
BERUBAH JADI BENAR
KEJAHATAN TIDAK AKAN
JADI KEBAIKAN
KERANA  HANYA
DITERIMA PAKAI
OLEH MAJORITI


--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kekadang boleh gak tt. Kalo disorong muncong senapang gajah kat anu, ditambat c4 kat dada, atau disumbat dalam tong deram sambil ada lak mamat yang dok gaul simen kat tepi tong tu, haihhhh, yang tak betol boleh je jadi betol, yang zalim boleh gak jadi adil tt!

Tanpa Nama berkata...

Haha.. terasa nak nangis pun ada baca statement TT ni.

TT, meh aku nak royak. Segala perjuangan ni, bukannya ujian keatas kita. Ianya cuma utk menguatkan diri kita bersedia dgn segala apa haramjadah yg telah UMNO BN lakukan selama ini.

Jika benci BN, mana mungkin boleh berubah hatta dpt dedak BRIM. Rata2 yg kutip BRIM, mmg x tahan gaya hidup skrg. Mereka ambil BRIM, tapi hati penuh kebencian. Hanya sedikit yg masih totok giler.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ayat perang dengan demokerasi ni ayat Lawan aqidaH hasan aLi ayat Lawan meLayu agong budi bahasa sopan santun dan srigaLa segaLa jin