.

Jumaat, 3 Mac 2017

NILAI RINGGIT TERUS JATUH




NAJIB SAPU
Bila najib nak berhenti sapu? Komisen drp scorpene pun dah kira lebih drp cukup. Bil letrik dan air bukan kena bayar pun. Hang nak bawa masuk kuboq ka? on KENAPA NILAI RINGGIT JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/2/17

TAK YAKIN ISTERI ROSMAH
bro..jgn kata pelabur tak yakin kat najib isteri rosmah, malah 52% rakyat malaysia pun dah lama tak percaya kpd mereka berdua..tp kalo gua jd pelabur, gua akan dtg melabur di malaysia, bukan setakat melabur gua dpt, gua dpt tanah bro..tanah itu yg penting bukan hasilnya..tp kalo ada hasil lg bagus, ada untung berganda..

bro tt, apa cite tanah proton di tanjung malim, dgr2 dah dihududkan oleh kabilah2 dari china merah..pasal apa nak selamatkan proton kalo menteri mcmc kruak kata nak hapuskan legasi madey..betul2 flip flop la menteri mcmc mcm hadi sotongi...kereta proton dibawah pohon chery.. on KENAPA NILAI RINGGIT JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/2/17

BANGLA BAWA KELUAR
bangla bawa RM keluar, indon bawak keluar RM, india bawa keluar RM, melayu bawa RM melabur di danok, medan, jakarta, cina bawa ke hong kong, mamak bawa jeluar ke india, nepal bawa ke himalaya, myanmar bawa ke negeri asal, vietnam bawa, melayu dok merempit tepi jalan, semua tunggu kerja kerajaan, kah kah kah on KENAPA NILAI RINGGIT JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/2/17

SEMUA KAKI SAPU
pemimpin sapu, anak buah lagi sapu, macai sapu, pak jaga kereta pon sapu, kalau semua sapu, iapa nak simpan, semua bak pakai audi, vellfire, alpard, tak mau pakai proton saga, tak mau wira, tak mau kereta nasional, semua nak impory, bapak ajar begitu, nak entot atas unta, nak entot mongol, nak shopping usa, nak cuti australia, nak betancuk jat jepun, nak semua luar negara, kah kah kah.... on KENAPA NILAI RINGGIT JATUH
Anonymous
on 3/2/17


BUATAN MALAYSIA
peningkatan harga gula di pasaran antarabangsa, ditambah pula penyusutan nilai ringgit, ...mendorong kos yang ditanggung kilang pengeluar gula tempatan turut meningkat Kahkahkah kau pun kena kelentong dengan ayat ni tt! Tengok balik: gula kau telan adalah BUATAN MALAYSIA. 

Ayat dia pun kata pengeluar gula tempatan, bukannya pengimpot gula! Jadi, apo kena gula di pasaran antarabangsa naik harga dengan harga gula buat dalam malaysia??! Kalau turun pun harga gula internasional, pun takdo bersangkut dengan harga gula dijual dalam negara, yang bersangkut cuma gula buatan malaysia yang diekspot ke pasaran antarabangsa! 

Kalau ayat dia kata mesin proses gula serta bahan mentah termasuk segala kimia untuk menghasil gula yang semuanya diimpot, telah naik harga.... haaa, itu baru ado sangkut paut dengan harga gula kita naik tt oi...! on KENAPA NILAI RINGGIT JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/2/17




--------------------

Tiada ulasan: