.

Sabtu, 18 Mac 2017

IKAN KEMBONG NAIK HARGA





WAJIB NAIK HARGA
ini ikan makanan org miskin..makanan org miskin wajib dinaikkan harga..itu la korang , sapa suruh jadi miskin..miskin itu hina, miskin tak mampu doa valet apatah lagi kucup batu hitam.miskin kena gst..lobster, monster dan dan dan tidak dikenakan gst..sardin tin wajib dikenakan gst sb makanan org miskin..nak makan kat mamak, tp mamak kotor plak..
nak makan kurma ajwa, mahal nak mampus..makan hati je la tiap2 hari.sial punya tuan penasihat najib rosmah, haji hadi..apa punya nasihat la dinasihatkan kat najib...entah2, jual tanah kat china pun atas nasihat haji hadi..kalo tak, masakan hutan pun bole ditebang suka2 hati with iman... on IKAN KEMBONG NAIK HARGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/17/17







------------------

3 ulasan:

Smart Pomen berkata...

Tak pe la, lepas ni kalau nak memancing, pakai je la cacing. Err, ikan laut makan cacing tak. Jadi ni kiranya yg Kaki kolam ni banyak duit la ye. Ikan kembung bagi ikan lain makan. Tu ada yg pakai ketam lagi.

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha

panglimo potaseh berkata...

Kalau ikang kembong mahal, mu makang lah ikang kekek mak iloi iloi.