.

Sabtu, 18 Mac 2017

TELO MULA BERCAKAP






INI TELO

ATAU BATANG

BERCAKAP

SAJE TANYA

TAKUT BULU

MARAH
‘Kita umum sebelum muktamar
KOTA BHARU – Keputusan kerjasama Pas dan Bersatu akan diputuskan dalam satu mesyuarat yang dijangka berlangsung sebelum Muktamar, April ini, kata Timbalan Presiden Pas, Tuan Haji Ibrahim Tuan Man.

Menurutnya, sehingga kini sebarang keputusan masih belum dimuktamadkan memandangkan perkara itu memerlukan perbincangan teliti.

“Parti belum mesyuarat lagi, isu persefahaman ini perlu perbincangan, secara rasmi kena tunggu mesyuarat juga,” katanya kepada Sinar Harian selepas menyampaikan ceramah sesi kedua di Medan Ilmu, semalam.

Beliau diminta mengulas mengenai keputusan kerjasama antara Bersatu dan Pas selepas Bersatu mengumumkan menyertai Pakatan Harapan, dua hari lalu

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

---------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesian.. nak kluar PAS, alamat laki bini pakat2 melancap sajalah 3-4 bulan.

Duduk dlm PAS, jiwa jadi kacau. Kalo dibiar, mati gila akhirnya.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah
Ketawalah anda selagi belum ada fatwa melarang anda ketawa lebih2 lagi apabila org bergelar ulama yg membuat lawak

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Mana ada orang kesah pun

PAS sudah tak relevan dah

Macam KENTUT BANGKE......


Tengok PAS nampak muka muka LAHAP PENIPU orang orang GILA MASYOOOKKKKK

Ada orang kesah ????

Tanpa Nama berkata...

Issey2... Ghuponya masih luv parti pakatan lama... Tgk caring nk manpos, mcm PAN... Hehehe

usop ali berkata...

bangang nya....x usah la layan lebai malang ni..hidup pun tiada pendirian....apa barang tu...

DIDI KOTA BELUD berkata...

asik batang je masuk..tu yg telur berbulu tu.....kakkakakakakakaka

Nazrio Dond DoLLa berkata...

SudaH Lah broo.. .pas SusaH Bangsa niH .!! BuLu Lebih keras dari batang Dan teLor... Tak Ada apa2 masuk buLu2 jer yg bergeser Dan berdesir.. .nyusah kan janda berdandan jer.! !

Smart Pomen berkata...

Kite tgk lepas ni. Pasal ada org merajuk pasal kalah hingga jatuh tersungkur tahap gaban. Lepas ni kena la sorok kemaluan pasal gagal guna name bapak.