.

Sabtu, 18 Mac 2017

PARTI KEPALA BANA






PARTI

KEPALA

BANA 

Mohd Amar kata selesai, Tuan Ibrahim kata belum

Dua hari selepas naib presiden PAS membuat kenyataan berhubung hubungan parti itu dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU), hari ini seorang pemimpin yang lebih tinggi memberi pencerahan.
Menurut Datuk Tuan  Haji Ibrahim Tuan Man, pandangan diberikan Tuan Haji Mohd Amar Nik Abdullah pada 15 lalu bukanlah pendirian rasmi parti, sebaliknya bersifat peribadi.
Kata Tuan Ibrahim, setakat ini PAS belum membuat keputusan rasmi berhubung kerjasama parti itu dengan BERSATU.
"PAS akan mengadakan mesyuarat parti yang bakal diadakan pada April depan sebelum muktamar bermula," katanya.

TELO KATA

MASUK

BATANG KATA

JANGAN

BULU KENA

TINGGAL





------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Parti bebudak BAHALOL saja tuh

Mana ada nilai ekonomi pun

Sana sini pergi yang di pikir PEROT SENDIRI saja , Rakyat di biar papa kedana miskin

Kepala Otak

Saja nak buat relevan lah tuh , walhal Bersatu dan Rakyat tak layan pun

Syok sendiri tuh biasa bagi bebudak gila kan bebende "Ada MASYOOOOKKKKKKKKK"

Boh layan lah.....

Tanpa Nama berkata...

Parti Kepala Bana; telo kata masuk, batang kata jangan dan bulu kena tinggal.

Memang parti ni tak pandai main. Sebab tu tak pancut pancut. Mungkin ragu ragu nak main sebab belum sah nikah.

Puasa ajer laa, tak payah main langsung. Dok teragak agak mcm tu buat sengal kepala jer.. mmg parti vangang.

Tanpa Nama berkata...

ini strategi... kalau awal bagi tau sokong umno, duit masyuk kureng, yang 90 juta tak cukup beli audi utk semua ulamak, kah kah kah kalau setakat van tangan kedua cukup. audi oh audi, putar alam, kiri kanan putar alam mampoos

Tanpa Nama berkata...

ini strategi... kalau awal bagi tau sokong umno, duit masyuk kureng, yang 90 juta tak cukup beli audi utk semua ulamak, kah kah kah kalau setakat van tangan kedua cukup. audi oh audi, putar alam, kiri kanan putar alam mampoos