.

Sabtu, 15 April 2017

AMERIKA TAK BERANI SERANG








AMERIKA TAK BERANI SERANG
Kalau betul America cia serius nak gulingkan kerajaan Syria dah lama mereka gulingkan dah.contoh Iraq bawah sadam Husain sekejap je America gulingkan sdgkan Iraq punye tentera jauh lagi besar.
TT ko kene belajar selama2 nya America xkan serang IRAn la ko mati pastu idup balik 100 tahun lagi Mereka xkan serang IRAn . Syria pun begitu Donald trump acah2 je tu lpsni snyap la.sebab ape sebab Zionist Dan syiah Ialah saudara kembar diorang akan bekerjasama didalam terang 
mahupun Di balik tabir cume kita yg keliru. Nak Tanya TT berapa ramai CIA dah bunuh pemimpin syiah kalo diorg mmg betul musuh America ? Haha.banyak woo negara syiah Iran Iraq Lubnan Syria berapa ramai ek . Hizbullah yang hanya pakai peralatan senapang patah Dan rocket pun Israel xleh kalangan mereka ? What a joke .Syiah Dan yahudi pemain wayang nombor 1. on 
RANCANGAN TELAH DISEDIAKAN AWAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/14/17





---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takyah serang2 pun dah jual tanah kat china merah, tak serang2 pun dah jual malaysia melalui tppa..