.

Sabtu, 15 April 2017

BILA PAS NAK SAMAN RAFIZI




F.BOOK

Nampak gayanya, sekali lagi PAS janji nak saman, tp tak akan saman.
Dulu, PAS janji nak saman SR tak sampai sebulan. Terbukti PAS menyalahi janji. Sampai sekarang tak saman2 lagi.
Dulu, PAS janji nak saman husam. Terbukti, PAS menyalahi janji. Sampai sekarang tak saman2.
Terbaru, pendedahan Rafizi, PAS kelihatan tarik tali untuk nak saman.


Comments
Ahmad Azrai Abdullah Alawi Hambar la wanji, cuba lg
LikeReply20 mins
Epit Epit Epit Lol.....pe kne mengena dgn pas....rafizi punye sttment pun trg2 dye bgvtau bekas pemimpin pas..individu tu pun dh buat sttment nafi n akan amek tindakan...org pas relek mkn pop corn..ustaz pkr plk JD batu api Nk buruk ke pas....huhu
LikeReply17 mins
Muhammad Firdaus Dah2 la ustaz Wanji Wanhussin Wanji..cukup2la mengadu domba..xelok
LikeReply16 mins
Yusri Hassan berani kerana benar.. 
tu sebab tak saman.. 
maki orang je cukup dah..
LikeReply115 mins
Umar Abd Aziz Kesian ustaz OneG, Pas pun malas nak layan. Cuba cara lain pulop la ustaz
LikeReply11 mins
Mohd Zabidi Wan Muda Apabila kita berjanji kita bohong




-------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1 = taqiya

atau

2 = hudaibiya????????

p.s. jangan MARAH, tanye aje................

Tanpa Nama berkata...

parti anu semangkok!

YB Rafizi 'tuduh' dengan 'statutory declaration.' so yg ahli pas berkenaan mesti nafi dengan 'statutory declaration.'

jadi ceo. jadi panel sprm. brp agaknya gaji elaun yg dia dpt sebulan?

soalan: rakyat ke yg bayar gaji elaun dia? bekerja utk umno, tp gaji elaun dibyr oleh rakyat!???

Tar Snake berkata...

Hahahaha
Lawak la TT.
Pas tak berani nak saman.
Pas cuma berani maki hamun.
Sebab maki hamun lebih afdal.
Sebab ini ajaran Tn Hj mereng.
Tn Hj mereng maki hamun he semua kes sudah settle.

Tanpa Nama berkata...

Wanjie...wakji, dah tu, biar satu2 rapijie hadapi. dh le hukuman penjara salah dulu menggamit. PAS bukan nk zalim sgt, biar dia selesai dgn Nasha dlu. Turn PAS akan datang nk saman dia. Kesian tgk umat Islam bersungguh2 perjuang nafsu penentang Islam dari pihak non muslim & sekutunya.

Tanpa Nama berkata...

Org lain termasuk kafir berani saman krn yakin dia benar. Dan menang saman berjuta2 $. Knp pejuang islam pas tak berani saman? Berani krn benar

Tanpa Nama berkata...

Bisnes jual agama ni mmg dh wujud sekian lama...sampai ketikanya...tuhan akan terlanjangkan satu persatu...
Buat geng walaun...buka minda & perhalusi setiap sesuatu dgn akal kurnian Ilahi