.

Rabu, 5 April 2017

AUTA KELING NAJIB







BERITA PELIK

LAGI

MEMELIKAN

India berminat beli jet pejuang Malaysia, kata Najib

Bernama | April 5, 2017 najib_jet_india_600
Najib berkata, Kementerian Pertahanan dan TUDM akan melihat bentuk kerjasama, termasuk pengendalian pesawat tempur Sukhoi dan peralatan ganti 

BILA PULAK

MALAYSIA

PENGELUAR

KAPAL TERBANG

INI BUKAN

AUTA KELING

INI PASTI

AUTA NAJIB




------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jual barang lusoh

MalaysianFirst berkata...

BETUL KAH?????

TAK MUNGKIN!!!!!


Kalo gua "MAO" beli JET, gua MAO pereksa, dulu, silap2, takda ENJIN!!!

Lepas tu si MONGAL akan kata, 'ENJIN lain kira'


p.s. takda payung terjun, takda kerusi, takda roda, takda minyak, dll.............yang ada tu, hanya rangka 'karat'

Tanpa Nama berkata...

Tu la tt kau tak belajar ilmu sains pengiklanan dan pemasaran jadi kau tak paham betapa malaysia khususnya najib telah bersungguh hingga sukses dalam mempromosi negara, buktinya china nak melacur, eh melabur berbilion di sini, dan kini russia pula, bukan rusila kampung hadi penasehat tu, ini rusia beb, rusia kuasa dunia bukan rusila jaguh kampung. Macam jepun juga kuasa dunia yang sanggup bagi honda pada malaysia untuk rebadge accord jadi proton perdana, sekarang rusia pulak sanggup bagi sukhoi pada malaysia untuk rebadge jadi jet 1malaysia, jual lebih murah maka india ke, laos ke, bhutan ke, nak la beli. Dan ini semua boleh terjadi setelah malaysia dan najib gila-gila iklan dan promosi negara di persada antarabangsa, contohnya buat mh370 pusing tukar haluan dalam bacaan radar tapi biarkan je tak perlu risau nak bangun tidor arahkan jet tudm pintas siasat, dan buat najib terima donation 2.6bilion terbanyak dalam dunia untuk akaun peribadi tapi tak perlu risau nak bangun tidor arahkan bank negara pintas siasat. Itu semua wayang iklan promosi malaysia je tt.

Tanpa Nama berkata...

Makan sop KHOR DHING GHELL lah tuh

Pekena Kari Kepala BEWAK

Biasa lah

KOMODO makan BEWAK

Tanpa Nama berkata...

Jet modefied ni rasanya. Org kita kan teror bab tu... Hi

Tanpa Nama berkata...

ini la sebab musabab kejahatan umno..memperbodoh bodohkan orang melayu..kalo jet russia sukhoi pun berapa kerat kapten je bole bawak,inikan nak labonkan org..oit najib, ko ingat pembaca tt ini bodoh mcm org2 pekan ke??lagi satu, baru2 ni papan dashboard nuri telah diupgradekan kpd yg papan dashbaord yg mudah dimaintain..bukannya tukar nuri tp tukar dashboard aviation je..nampak sgt mmenteri lidah kontot menperbodoh2kan ketika lima yg dibina oleh madey..atapun mr najib nak jual jet mig malaysia kpd india sb malaysia sudah beli senjata kimia dari korea utara..agen vx..senjata kimia syria berada ditangan pentagon,dimalaysia ada agen vx..lagi satu, korea utara telah diperbodoh2 kan jga oleh menteri2 umno dan ktn..serahkan mayat, bebaskan suspeck yg ada code red, tetiba ktn kata suspect sudah disiasat dan bukan dia yg membunuh..korea utara dgn bodohnya pun membebaskan 9 warga malaysia sdgkan disarawak masih ada warga korea berjumlah 140org...senjata kimia yg paling bahaya ialah kentut2 yg disimpan didlm jubah oleh abdul hadi awang..ini bahaya dan menjd kekuatan kpd dunia islam...b