.

Rabu, 5 April 2017

YB MAT ROGOL






F.BOOK


Krikk.. Krikk.. Krikk..
Kalau Dah Bodoh Tak Ke Mana
TAPI ADA JUGA SANGGUP BERSETONGKOL DENGAN AMENO walaupun kerap kali ditipu AMENO janji ada bukti no. ahli lulus masuk syurga..



160 Comments
Comments
Az Akim Bestnya,
Perempuan yg aku suka, aku tak payah lah nak mengayat atau masuk meminang.. Takde persaingan.. Aku nak cop dia
Aku rogol je dia..

Mesti dapat punya.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ–•
LikeReply461 hr

AL Rayyan Haffiz Sapar Kau ngan perogol tu pun sama...Perogol n perompak di jadi kan menteri boleh x..nnti aku upah mat bangla rogol anak dia....mau ke kasi kwin sama bangla tu..bodoh melantun lantun
LikeReply191 hr
Kanah Sai Keepala otak kau.... makan ape tatahu... mcm mane dia boleh jadi ahli parlimen.... macm tu boleh rogol bini dia la.. blh kawin same bini dia kalau tak anak dia boleh jadi bangse.... dlm otak semua ade hati la....
LikeReply51 hr
Edmund Hong Ini PKHKC punya MP. Tak faham perkataan berasrama vs rogol. Kalau satu hari nanti bangla rogol anak perempuan you, boleh kahwin kan? Memang otak berisi taik.


----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan Melayu tuh

Standard Otak lah

Tuh tak pakai SERBAN wokay

Kalau dah pakai SERBAN lagi lah PINTER orang nya


Kalau bukan BODOH tuh bukan Melayu wokay

Nasib baik ada TUN sama BANGLA

Tanpa Nama berkata...

Nanti dia twist...Media salah lapor da.... kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kah..kahh..kahhh..

"Kalau dh kawin mesti orang tanya mcm mana boleh kenal dia.?

Jawap jee..dia rogol saya.."

Kah..kahh..kahhh