.

Ahad, 30 April 2017

DUIT LEBIH POWER DARI IMAN






LANCHOO

AKAN 

KELUAR


PAS negeri patuh jika Hadi arah keluar kerajaan Selangor

 | April 30, 2017
Kalau kata maju ke depan, kita akan maju ke depan. Kalau kata undur, kita akan undur.




ALOR SETAR: PAS Selangor berikrar akan patuh kepada keputusan pucuk pimpinan parti mengenai kedudukan exco PAS dalam kerajaan Selangor, susulan usul putus hubungan dengan PKR.

Mesyuarat agung tahunan Dewan Ulama dan Dewan Pemuda PAS baru-baru ini meluluskan usul memutuskan “tahaluf siyasi” dengan PKR, dan diangkat ke Majlis Syura Ulama untuk dimuktamadkan.
Usul itu hampir pasti diluluskan pada muktamar PAS ke-63, yang diadakan di Alor Setar dan akan berakhir esok.

TAK AKAN

KELUAR

INI BUKTI

FULUSIKOM

LEBIH KUAT

DARI IMANKOM

DARI RUKUNKOM

DARI AKIDAHOM

DARI BIDAKOM



----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul la fatwa Shahibul Samaah Haji Monggol "cash is King"

Nota-
Lu ingat issue GST, rega mnyak,IMDB, TH, MARA dll orang kg ambik pot?
Waktu berani lari bogel la dari Kay Ell sampai Ghombau kalu PR menang PRU nie.
Hidup Haji Monggol
Hidup Rosmah Mansor

Tanpa Nama berkata...

Mana lagi bebudak bahalol kaki gepau nak dapat duit........

PAS pun tak de duit bayar gaji halakau

Kartun saja

Mana ada maruah pun....

Buat malu mak bapak saja

Tanpa Nama berkata...

PAS strategist: Pakatan Harapan worse than BN
MUKTAMAR | Zuhdi calls DAP corrupt, Bersatu's Dr M anti-Islam, PKR too divided.

Fullamak! Ullamak pas dah berfatwa, dulu orang umno kafir, sekarang orang bersatu anti Islam, selamanya lidah... macam cabai! Nampaknya pas ni cuma cenderung nak cop klasifikasi Islam orang lain, apa kata najib lantik pas je buat sebahagian kerja jakim, kurang sikit kos dan bajet tahunan jakim, sebab pas buat kerja tu tak perlu donation juta ringgit dari najib, pas cuma beroperasi guna kutipan derma ahli dia je.