.

Ahad, 30 April 2017

HANYA UJIAN





BETUL 

SOKONG

SETUJU

Kejadian ribut hanya ujian ALLAH SWT
ALOR SETAR - Timbalan Presiden Pas, Tuan Haji Ibrahim Tuan Man meminta semua pihak agar tidak membuat spekulasi kononnya kejadian ribut di Kompleks Pas Kedah yang menjadi venue Muktamar Pas ke-63 sebagai bala.

Sebaliknya, kata beliau kejadian itu hanyalah satu ujian daripada ALLAH SWT dan  berada di luar kawalan manusia.

BUKAN BALA

BALA HANYA

JATUH PADA

AMANAH

PKR ATAU DAP

KEPADA PAS

IANYA HANYA

UJIAN SAJA

----------------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Makin sesat dah nih

Panggil AYAH PIN jadi Penasehat PAS lagi baik.

Ayah Pin tak gepau 90 juta pun.

Tanpa Nama berkata...

Dorang ni memang jenih gemo makan jubo ayam, almaklumla spesis anak butir taik UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Exactly!

Tanpa Nama berkata...

Memang itu cuma ujian je, belum peperiksaan lagi. Dalam bi itu cuma test, belum lagi tahap exam. Kecik je tu, bukan besar. Ujian cuma kemah runtuh, kerusi terbang, orang cedera patah, kereta kecik, van dan lori je kena hempap. Itu semua takde hal bah itu. Kalau besar tahap menggigil kena tobat time tu gak cari sejadah, yang kena hempap atau terbang adalah deretan q7, vellfire, mini cooper, dan berbagai lagi kereta mewah, itu baru besaaar punya lagi menakutkan beb!

Tanpa Nama berkata...

Haha.. mmg ginilah perangai melayu haramjadah. Bila kene atas batang hidung sendiri, sumer lunak2 ja sembang. Kalo kene kat org lain, dgn biawak jebon sumer ada.

Beratus tahun dah melayu begini. Bila la perangai haramjadah ni akan berubah??? X reti nak sedar diri lagi ka??

Tanpa Nama berkata...

bila pulau piang banjir, parti islam kata itu tuhan bayar cash.
bila tempat2 lain yg ditadbir oleh pemimpin PH dilanda malapetaka, pas kata itu balasan tuhan, dilaknat allah.

nampaknya rahmat allah ni terpilih pada org pas sahaja, benarkah begitu? islam jenis apa yg dibawa pas ni?? pas ni nak bagitau bahawa allah tu milik eksklusif org pas saja ke?? kalau mcm tu memang jelas parti ni mmg sesat dan bawa ajaran agama yg sesat.

Tanpa Nama berkata...

Mana tau bukan bala tapi ujian? Ke dah upgrade tahap jadi Tuhan skarang?

Tanpa Nama berkata...

Gwa dh kata, kalau DAP, AMANAH & PKR yg kena.... silap2 pakai modal ceramah ostad hulu hilir

Tanpa Nama berkata...

Itu dah PASti! Klu tidak bukan lebai namanya. Terutama PJ negeri yg ada tanjung rambutan!

noname berkata...

jike dah org'2 isLam Yg di-Luar pas naik meLuat & benci pd uLamak make jgn di-saLahkan puLe pd non musLim jike mrke juge hiLang hormat & biadap pd uLama & agame isLam versi pas.