.

Ahad, 30 April 2017

PARTI ISLAM HEBAT







HEBAT

HEBAT

HEBAT PARTI

ISLAM PAS

CUKUP HEBAT

Artikel PM Kanada peluk Islam: Harakah mohon maaf

Akhbar rasmi Pas, Harakah memohon maaf atas kesilapan menyiarkan artikel mendakwa perdana menteri Kanada Justin Trudeau memeluk Islam.
"Harakah memohon maaf dan menarik kembali artikel di muka Fikrah pada keluaran 2243 bertajuk PM Kanada Peluk Islam.
"Sidang pengarang mengakui terdapat kesilapan translasi dan sumber kepada petikan artikel tersebut dan mengakui kecuaian berlaku.

INI CONTOH

TERBAIK

CARA BUAT

PROPAGANDA

PENGARANG

HARAKAH 

WAJIB DILANTIK

JADI MENTERI

PROPAGANDA

KERJA DG NAJIB

BUAT KEMPEN

UNTUK PRU14






-------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ini bukang propoganda ini PEMASARANG. Al maklumlah edaran Harakah dah tahap taik. Tak kan Negara Kapir Kenada yg punya adab islam yg tinggi PM nye nak jadi ORANG islam. Kita tengok ORANG islam di negeri Arab tu pon dah ngeri ..

Tanpa Nama berkata...

Tuh OTAK PENSEHAT wokay

Nanti di kata pulak YITZAK RABIN budak Jawa

Bila lahap DUIT HARAM , semua dah tak boleh pakai wokay

KORUPSI BUKAN REJEKI

Tapi bebudak tuh apa lah tahu yang pentjng KENYANG , ada MASYOOOOOKKKKKKKKKK

Pak Affin tuh orang baik kata nya

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

Ikut sains evolusi bahasa atau linguistik, 2 rumusan menjelaskan kejadian ajaib ini: 1.Pimpinan parti politik pas dah mula rasa tertekan agak berat lagi menyukarkan pernafasan licin, samada spesifik akibat sambutan amat hambar pada akhbar jualan mereka, atau amnya akibat sambutan mula dikesan dingin pada parti oleh orangramai bukan kalangan ahli. Lalu sebagai satu tindakan desperado untuk mengubah segera keadaan meruncing ini, sebaik saja mendengar khabar bernilai tinggi yang belum pun sempat mereka tentukan kesahihan, mereka telah bergegas melaporkannya. Dalam penerbitan, ini tindakan desperado, tidak beretika dan tidak bertanggungjawab, tentulah jauh menyimpang dari ajaran Islam yang mereka sendiri kununnya perjuangkan. 2.Sidang pengarang serta pimpinan tertinggi parti jelas sekali (setelah mereka sendiri mengaku antara puncanya silap terjemah) bangang. Kenapa guna perkataan bangang yang kasar, tidak guna frasa kurang mahir bahasa inggeris? Bangang sebab dah tua bangka dah masing2 tapi masih belum sedar tak reti bi, ataupun tau diri mereka tak pandai bi tapi pemalas ya Rabbi taknak mintak tolong orang yang sahih bijak pemahaman bi! Bangang!

Tanpa Nama berkata...

saman?