.

Khamis, 20 April 2017

LAWAK TEGAR DARI MONGOLIA








WTF


Najib: Kerajaan hampir berjaya ‘sifarkan’ miskin tegar

 | April 19, 2017
Ia kejayaan pelbagai dasar yang dilaksanakan Barisan Nasional sejak 1970-an.





KUALA LUMPUR: Selepas usaha selama berpuluh tahun, kerajaan kini hampir berjaya menghapuskan kemiskinan tegar ke tahap sifar, kata Najib.
Beliau berkata, ia kejayaan pelbagai dasar kerajaan dan prinsip memperjuangkan agenda Bumiputera tanpa mengabaikan hak kaum lain.

lawak

tegar

dari

mongolia




-----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TEMBERANG
ke
SHOCK sendiri
ke
MIMPI SIANG?

HAR HAR HAR HAR HAR ha ha ha ha ha a a a a a !!!!!!!!!!!!!

panglimo potaseh berkata...

Cobak waktu petang, lu jalan dari pertama ke Ujung Chowkit apa lu nampak .. memeranjatkan .. lu nampak gelangdangan, mereka tampak kemas sebab baru balik kerje, mereka tak de tempat berteduh sebab kos idup memancot tinggi .. hal ini tak de di era Chedet .. belacinye masa tu Sudara Anwar pula adalah satu2 Menteri yg berjaya cecah target bina rumah mampu-milik. Ingat tempat tinggal adalah keperluan .. kerajaan yg tak dapat sediakan keperluan rakyat adalah kerajaan gagal .. sifar untuk PM Mappadulung.

Tanpa Nama berkata...

Dalam Malaysia hanya SEEKOR RAKYAT YANG TEGAR MISKIN IAITU BINI KAU SORANG JER BONGGOK NAJIBO

Tanpa Nama berkata...

Mat Bahalol nin tau tau nak tipu saja

Kepala Otak betul

Mak Bapak tak ajar ke masa kechik dulu

Lahanat betul

Tanpa Nama berkata...

Tutop Kedai.


Dengan kenyataan Datuk Sri Haji Mohd.Mongolia ni,
maka Dapor Jalanan bakal tutop kedai dalam masa dekat.
Tak perlu beli Van Rotee second hand.
Tiada orang miskin di negara Malusia
kakakakaka.

Tanpa Nama berkata...

setuju dgn kalimah suci dari najib isteri rosmah..ni tepat dan tuntas..najib berjaya sifarkan poket miskin tegar..ini adalah hukum alam, hukum tuhan.yang lemah akan dimakan dgn yang besar dan kuat.yg bodoh akan dihukum dgn wali2 tuhan yg kaya yg berlajar dimiddle east..dlm lagu raya pun kata miskin hina..takda didunia ini yg kata miskin itu suci..mujur nabi mati miskin, kalo tak syurga pun tak dpt..cipap bidadari pun tak dpt..org kaya bole beli hajar aswad, bole beli zakat,bole beli syurga, bole upah syeikh2 dari arab utk talkinkan mayat.org asal miskin maka kerajaan isle tebang balak, tahan dgn kuasa syaitan, hukum dgn undang2 tuhan versi parlimen sekular.syabas najib kerana berjaya mensifarkan poket2 rakyat miskin tegar..

Tanpa Nama berkata...

Aku yg dulu bukanla yg sekarang..
Dulu ku senang sekarang ku makin susah..
Dulu dulu dulu ku bahagia..
Sekarang aku menderita..

Cita citaku nak tengok malaysia maju..
Tapi sekarang macam tak maju2..
Itu semua kerja mamat mongolia..
Memberi..ohhh..
Memberi beban pada semua..

Ini pun boleh masuk kategori "tegar"..