.

Khamis, 20 April 2017

MAT MONGOL KAKI LEBONG






MAT MONGOL KAKI LEBONG
slalu bbohong hingga dia tak rasa bersalah kalau berbohong. itulah tanda2 org yg hitam hatinya, tiada nur langsung. kan dosa pd manusia Allah tak ampun. yg empunya diri saja yg boleh ampunkan. berapa juta manusia yg dia dah tipu bohong sejak jadi pemimpin. masa dia berjanji tu dlm hati memang dah ada niat takkan buat. 
mcm mn agaknya bapa dia dlm kubur melihat anak yg spt ini? brp kali sehari dia berdoa keampunan utk ibubapa? tak guna bersedekah berqurban dgn duit haram. haiwan korban pun akan kutuk sbb dkorbankan dgn yg haram! on LAWAK TEGAR DARI MONGOLIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/20/17





------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul, setuju mat monggol seorang pembohong, penipu. Dah jadi sebati dah jadi darah daging membohong. Tu la makan duit yang rakyat sumpah.

Tanpa Nama berkata...

Dosa Najib takdak kena mengena dengan dosa Tun Razak. Sedap Najib, Najib yg rasa. begitu juga dosa Najib, itu dia tanggung sendiri laa. Takdak kena mengena dengan bapak dia.

Sama macam sedap Tun Razak, dia sorang laa geli kesedapan dan dosa dia, dia yg tanggung.

Tanpa Nama berkata...

Ada SAPUMAN kesah ke ??????

Tuh SAPUMAN wokay , bukan Budak Lebay


Bilyon Bilyon tuh....

DIDI KOTA BELUD berkata...

pembunuh yg baik adalah pembunuh yang tertelan cuka getah.....kkakakakkakakakakakak

Tanpa Nama berkata...

Sapa kata takde kena mengena..anak soleh dapat tolong ibu bapa kat dalam kubur...begitulah sebaliknya