.

Khamis, 20 April 2017

LEBAI SOTONG KAKI PUTAR








MAT SOTONG

KAKI PUTAR










6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Budak BAHALOL jaga Selangor , apa agak nya akan jadi pada negara kita nih.....

Mimpi mimpi si Bahalol tak boleh di ketepi kan

Mimpi mimpi tak salah

Pilih PEMIMPIN BAHALOL tuh salah.....

Kok mau jadi bahalol bodoh Goblok sih ?????

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah cita2 mat sotong ni lebih lawak dari angan2 mat jenin. Mat sotong ni ingat org selangor bangang mcm menantu dia ke? Ada hati nak pimpin selangor! Oh! Maklum lah, negeri kaya. Nanti habis dipunggah harta rakyat selangor buat beli kereta2 mewah.

Dan lagi, bangang mat sotong ni ingat mat udang nak lepaskan selangor mcm tu aje ke?

Kah kah kah kau hadap rakyat selangor dulu la kalau bercita2 nak ambik selangor. Oiii Mat sotong sila belajar dari zulkifli nordin yg bertanding di shah alam dulu.

Tanpa Nama berkata...

Parti Agama Sotong.


Dah bolih tukar nama dah.
Dah bohong tapi tak pernah bohong,kakakaka.
Sah memang Parti Agama Sotong.

Tanpa Nama berkata...

kuat temberang................
haramjadah............

Tanpa Nama berkata...

Wakakakaaka....Mesti al-ostad Haji Hardy Al-Marangi ni fikir UMNO tak letak calon kt kawasan tu dan UMNO tlg PAS kempen kalahkan PH....Oiiiii sewel ke apa

Tanpa Nama berkata...

"kito nok makang limo nengeri..."
betul kata bro tt, bengap & mengigau bukan satu kesalahan...

kah kah kah