.

Khamis, 20 April 2017

REJOKI DARI ALLAH






rojoki

dari



allah

hang nak

jeles apa

kah kah 

PAS miskin tetapi pemimpin berkereta mewah, kata Raja Bahrin

 | April 19, 2017
Pemimpin Amanah itu berkata barisan kereta mewah dan pacuan 4 roda kini sesuatu yang biasa dilihat pada perhimpunan PAS, menyerupai pameran kereta





PETALING JAYA: Seorang bekas ahli Parlimen PAS berkata terdapat pemimpin PAS bermewah-mewah dengan kereta mahal sedangkan ahli akar umbi tidak mempunyai dana cukup untuk menguruskan cawangan di kawasan pedalaman dan pinggir bandar.
“Tetapi keadaan orang atasan tidak seperti itu. Mereka ada wang. Bila PAS berhimpun, tengok sahaja barisan kereta mewah dan pacuan 4 roda. Kereta import dipamerkan seolah pameran kereta.
“PAS hari ini bukan seperti PAS dulu,” kata Ahli Parlimen Kuala Terengganu Raja Kamarul Bahrin, kepada FMT.
HAM

DULiL








---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan salah Pemimpin PAS

Orang Orang PAS semua ada OTAK hanya tak tahu pakai saja

Ada MASYOOOOOKKKKKKKKK , kata nya REJEKI....

Bagus lah

Tanpa Nama berkata...

DERMA dari pak arap!

Tak buleh ka?

Lu cemburu?

Lu 'Hati HIJAU' ke 'hati HITAM'?

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Raja pong doK buLeyh buat gapo-gapO Lo ni... Nabi doH ghoyat doH, naked badween fight each other to buiLd tallest building rajo duk diang - dianG sudaH Laa

Tanpa Nama berkata...

Inilah ayat yg silap datangnya dari raja bahrain. Raja bahrain kan kayo rayo hasil mahsyul masyukk. Ada kilang arkitek, bini rambut blond, anak duduk negara orang putih (mungkin ada yg cakap negara orang maori). Kayo la dari aku. Setakat mechidis tu senang je dia nak beli. Jadi apa bezanya sedangkan dulu dia pun orang ada jawatan dalam pas? Kalau kata dia lain sebab dia golongan propesenal layaklah ada duit, q7 tu pun layaklah jugak sebab bisnesman dah lama dan sebelum tu lekcerer ada phd. Untuk tunjuk beza kenalah bahrain tunjukkan senarai donation duit peribadi dia pada pas kampung dalam cawangan dia dulu. Satu lagi bahrain kena tau, kereta mewah berbaris di ceramah pas tu adalah satu motivasi dan testimoni terhebat paling berkesan menarik orang muda masuk pas dan meyakinkan orang kampung masuk pas pun boleh kaya sebab rezki dari Tuhan bukan dari umno. Dah tu bahrain oi, takkan nak mundur je tak maju maju, macamana rakyat nak pilih pas pimpin tapi nak negara maju??? Aaaa jawap jawaaap..