.

Sabtu, 8 April 2017

MAHATHIR KE JALAN RAYA









LA TUN

SEKARANG

BARU SODAR


Umno dah rosak, sogok ahli dengan duit: Tun M
SHAH ALAM - Presiden Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad menegaskan dirinya tidak akan kembali kepada Umno walaupun Najib berjaya dijatuhkan dalam PRU14 akan datang.

Jelas Mahathir, walaupun selepas matlamat itu tercapai, beliau akan terus konsisten berjuang dalam Bersatu.

"Tidak sama sekali kerana Umno sudah rosak guna wang untuk sogok ahli.
.

ADO
ADA COPEK

ADA LAMBEK

TAPI MADEY NI

PASAL UMNO

SLOO SIKIT

NAK FAHAM

TAPI SEKARANG

DAH OKAY

FULL GEAR

TIBAI PARTI

LAMA  DIO

PALING TERBAIK

DAH SAMO2

KO JALAN RAYO




----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kira insaf le tu, kira ok ckit dr mat zzzz yg masih zzzzzz wpun AMNO dh nk karam

Tanpa Nama berkata...

sejarah berulang kembali..dulu onn jaafar..lepas tu tunku abdul rahman..ni mahathir pulak..kita tengok siapa yang kena..

Tanpa Nama berkata...

tahniah atok tt..mensurahkan ayat2 hasutan sampai yang totok2 semua dah mula beralih arah..atok layak digelar penghasut sepanjang zaman..salute!!!

Blah la. berkata...

Tuhan sayang kat Madey. Ujung ujung ditakdirkan ada pemimpin yang lebih hampeh dari dia maka peluang terbuka luas untuk tebus aka akan nampak lebih baik dari penyamun Bugis. Macam tu la kalo nak nampak kurus si Mah Buntal, jangan letak sebelah Ziana Zain tapi letak sebelah badak maka kelihatan teramat kurus la si Mah Buntal... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

'mister ten percent'?
turun jalan?

AUTA ke FAKTA?

turun longkang, mesti ada!
turun jamban, TENTU ada!


'ALWAYS TRUST DISHONESTY TO BE DISHONEST'

'A LEOPARD NEVER NEVER CHANGE THEIR SPOTS'


p.s. gua manyak tak caya sama si MAMAK 'celup' ni!

Tanpa Nama berkata...

si madey SODAR?






tengah mimpi 'buruk' kah?

atau

matahari dah mula terbit dari UTARA?

lu banyak lawak!!!!
bagus pony LAWAK!!!!!!!!!!!!!!