.

Jumaat, 14 April 2017

NASA TERUS DIBURU





NASA



Krikk.. Krikk.. Krikk..
Inilah yg ditakuti oleh Najib & puak2 yg bersetongkol dengannya atas dakwaan Bekas timbalan presiden PAS Nasharudin terima wang 1MDB jika dibicarakan di mahkamah kelak..
APA AKAN JADI jika..
PM Najib, Bekas timbalan presiden PAS yg juga 'masih ahli PAS' serta yg lain masuk kandang saksi mahkamah nnti..??!!


Azri Latifzack The main point nk buka balik kertas siasatan 1mdb yg dah ditutup...Biar Dari anak ikan sampai ke bapak ikan diheret ke mahkamah isu Dana rakyat ni..xkisah la ahli pas ke pkr ke dap ke..yang penting Biar 1mdb terbongkar isu penyelewengan Dana rakyat


Naile Salam Rafizi dah cabar sila buat laporan polis jika tak puas hati. Jadi yang kamu melalak kat sini buat apa? G buat report la.
LikeReply1317 hrs
Syafwan Latif Apakah impak "pendedahan" rafizi pasal ust nasha tu?

Nothing. Ust nasha dah dipecat dr Majlis Syura sejak 4 tahun lepas. Sejak itu, beliau x pegang apa² jawatan pun dalam Pas di apa jua peringkat pun. Program² Pas pun beliau x turun, tp beliau siap fo
...See More
LikeReply17 hrs
Franky Sam impaknya,myedarkn rakyat org islam bahawa parti agama mnjadi perompak n merompak dgn parti perompak sedia ada.
kesian pnyokong pas yg masih bodoh.
-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Knp tak cerdik langsung syafwan ni. Duit tu diberi najib kpd nasha utk pengaruhi cif2 lebai dlm pas supaya sokong najib yg dah hampir kelemasan. Nampak tak byk tindakan2 pas skrg kelihatan spt nak menongkat najib. Berjaya atau tidak usaha najib ni?

Tanpa Nama berkata...

Ag kata dia tak suruh sprm henti siasat 1mdb, tapi jelas tanpa perlu bersuluh ag suruh sprm tangguh siasatan, seperti dia kata fail itu dilabel nfa, diletak di tepi. Soalannya, adakah ditangguh hingga jumpa bukti baru jika ada, ataupun disuruh tangguh hingga isu ini dilupakan setelah berlapuk dibiar kutip habuk bertahun2? Jika tunggu bukti baru, adakah pendedahan terbaru rafizi ini tergolong sebagai bukti baru buat sprm dan ag? Sedangkan rafizi menjelaskan bukti ini diperoleh dari bekas pegawai kanan sprm yang menjalankan siasatan asal, maknanya bukti ini sudah terkandung dalam laporan asal sprm? Jika perkara lama, maknanya dah ada dalam laporan asal sprm pada ag, tetapi tetap fail jadi nfa waktu itu, maknanya perkara ini kena reject oleh ag sebagai bukti berasas. Jadi adakah pendedahan rafizi pasal perkara sama akan di reject juga oleh ag yang sama, maknanya isu ini akan sekadar jadi bahan sembang di kedai-kedai kopi? Tetapi jika bukti baru, maknanya tidak pernah ada dalam laporan asal sprm kepada ag, adakah kerana bekas pegawai kanan sendiri tak sempat masukkan dah kena berhenti, atau adakah kerana telah ter(di)padam? Tetapi, walaupun perkara baru, adakah ianya juga akan di reject oleh ag dan fail kembali nfa kerana ag putuskan ianya tidak memberi sebarang petunjuk atas sebarang salahlaku 1mdb, sebaliknya hanya mengesahkan kemurnian hati nurani najib yang tidak menggunakan secara peribadi wang donation raja arab padanya tetapi mengagihkan duit itu pada orang lain juga sebagai donation ikhlas daripada dia pula???

Tanpa Nama berkata...

Kena jaga

Rakyat kena jaga Rafizi 24 jam

Sekarang nak jadi kes besar

Takut HARGA TONG DRUM SIMIN NAIK pulak

Ekonomi dah susah sekarang

Biasa lah

Mat Bahalol bukan bodoh , TUN pun takut sama bebudak Bahalol tuh

HIDUP RAFIZI !!!!!!!!!!