.

Jumaat, 14 April 2017

NIK AZIZ HAMBAR NASA






F.BOOK


Masa TGNA hambat Nasha keluar PAS tu betul dah.
Disebabkan Hadi pertahankan Nasha, makanya Nasha ada dalam PAS sampai kini.
Kini, apabila timbul Nasha dan 1MDB, PAS pula bahawa Nasha tak ada kaitan dengan PAS, walaupun semua akui skandal itu ada kaitan semasa dia masih pegang jawatan dalam PAS.




-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hudaibiya?




HUDAIBIYA!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

OLOMUG sudah lahap duit HARAM , semua sudah jadi HWALLAL

Melayu semua tuh pulak

Dah malas , bodoh lagi....

Apa nak jadi dah.... Ayat Quran pun di buat main main.


Nasib baik ada DR MAZA.... ULAMAK ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

Dah tentulah hadi pertahan nashar, sebab nashar tu balaci diperkudakan hadi untuk agenda ug. Kalau tak pertahan, bocorlah atau berpaling tadah lah nashar dari hadi. Tapi isu bocor sebenarnya taklah wujud kalangan pimpinan pas ketika itu iaitu semasa arwah tgna, kerana seperti ustaz ahmad awang umumkan, memang wujud nama2 pas yang ingin sangat ug. Jadi hadi lebih khuatirkan nashar berpaling tadah dan berhenti membantu usaha hadi untuk ug sedangkan nashar penyandang jawatan no.2 pas waktu itu maka dia amat diperlukan untuk menambah kekuatan pihak pro-ug bagi mempengaruhi pimpinan pas menengah dan menengah bawah (yang bawah langsung tu, bak kata tuan ibrahim, takde kena-mengena dengan pas hahah) untuk menyaingi kem anti-ug diketuai arwah tgna. Jadi soalan aku sekarang, bilakah duit donation dari najib masuk akaun nashar tu? Adakah ketika atau sebelum pemilihan pas di muktamar 2015? Jika ya, adakah nashar telah mengagihkan pula donation pada sebilangan besar perwakilan pas yang mengundi hingga tersungkurnya golongan profesional yang dibela arwah tgna, serta kalah teruknya ustaz ahmad awang yang cuba menentang hadi demi mengelakkan ug terjadi? Bila TT??

Tanpa Nama berkata...

Macam cerita duduk dalam pentadbiran negeri Selangor la pulak. Mana ada untung pecat atau siasatan tu dilambat-lambatkan. Poorah lah parti Islam konon...