.

Isnin, 17 April 2017

PROJEK KEBAS DUIT






PROJEK KEBAS DUIT
MARA ni projek gerombolan utk kebas duit rakyat atas nama bantu Melayu. Projek Giat Mara, IKM, MRSM, UiTM, YPM, KTPM, PPP blablabla.. Projek beli peralatan teknologi saja pun dah hangus beratus juta dah. Jangan kata beli tanah, bangunan dan facility juga maintenance, ada yg beli dan biar ja. 
Lecturer melayu otak lemau mcm lepas pancut main burit, sloo giler x reti nak guna. Pendek kata, dgn MARA Melayu tetap serupa HARAMJADAH JUGAK. Lagi tinggi belajar, otak lagi sempit, semput dan serupa KEPALABUTUH punyer SANDBAGGING. Perkasa haper, projek kebas duit jo. Kene tipu berjuta2 x, tak sedar2 jugak. Itulah Melayu. Spesis bodo piang abadi. 
on PELIK TETAPI BENAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/16/17





--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha

Betul kata nya

Melayu memang bodoh

Tanpa Nama berkata...

jgn lupa, ahli majlis mara itu juga adalah eeee dari penang..melayu dan ee berpisah tiada..