.

Isnin, 17 April 2017

TIDAK ADA BUKTI






TIDAK ADA BUKTI
Mungkin tak perlu lagi mengangkat isu bidardari atau jannah kerana semua itu dari segi otak sihat adalah dongeng semata2. Pertama tiada pemerihalan yg komprensif dari Quran tapi banyak pencerahannya dari hadiths atau dari mulut2 ustaz2 yg sarat berserban, berjubah dan mungkin berjanggut seperti kambing gurun. Bidari adalah satu carrot untuk meyakinkan orang tak berilmu untuk yakin yg mereka akan dapatnya andainya mereka termakan dengan dakyah agama. 
Kedua kenapa tiada bidara pula bagi kaum wanita? Apa pula ganjaran bagi wanita yg layak masuk jannah? Kalu ada bidadari tiada satu roh/insan yg dah konfirm mati beratus2 tahun dulu, tiada seekor pun dah kembali dan memberitahu yg hidup di dunia yg korap ini bahawa mereka dah hidup dengan alam bidadarisebagai satu bukti yg wujudnya alam jannah. 
Bagaimanapun ramai yg penganut agama dah termakan dengan dogma agama yg fantasi jannah itu wujud walaupun sehingga kini tiada bukti cuma mereka ditakuti supaya percaya.Mereka tak pernah menyoal on 
KAPIR HENJUT BIDADARI DULU
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
on 4/8/17






------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku bukan lebai dan aku anti lebai yg suka putarbelit ugama.
Aku cuba faham quran cuba faham hadis, aku baca semua tu, aku google aku youtube.
Aku percaya bidadari ada, juga ada bidadara, tapi tak disebut tapi boleh di qias.
Aku nak jadi orang saleh, hidup didunia mesti baik pada lain2 makhluk ciptaan. Aku nakbuat baik dan cegah kemungkaran setakat yg mampu, itu yg aku faham.

Aku nak masuk syurga, nak entot bidadari. Aku juga sedar orang pompuan juga akan ada bidadara untuk mengentot mereka. Jangan ko jeles, bila bini kau dientot olen punai bidadara yg jauh lebih hebat dari punai kecik melayu. Jgn kau ingat dlm syurga kau nak jadi ketua keluarga dan control bini kau.

Apa guna syurga kalau tak boleh mengentot? Baik tak payah masuk kalau cuma nak makan2 dan minum arak saja. Takkan nak pa chu cheng dalam syurga?. Aku ingat lebai saja yang bangang, rupanya ada jugak bangang yg tak percaya hari akhirat.
Aku percaya hari akhirat dan pembalasan nya, sebab itu saja pilihan yg aku ada, itu saja yg boleh motivasi aku jadi orang yg tak jahat sangat.
HAPPY PA CHU CHENG IN HELL

noname berkata...

hanYe otak Yg bermasaLah tak percaYekan sYurge nerake & hari pembaLasan ..
tidakkah kemampuan otak manusia itu terbatas? otak manusia takkan dpt memikirkan adenYe peLbagai jenis aLam di-Luar aLam kite Yg di-ciptekan tuhan.