.

Jumaat, 21 April 2017

REJOKI KERETA BOSA






KAYO DARI AKU
Inilah ayat yg silap datangnya dari raja bahrain. Raja bahrain kan kayo rayo hasil mahsyul masyukk. Ada kilang arkitek, bini rambut blond, anak duduk negara orang putih (mungkin ada yg cakap negara orang maori). Kayo la dari aku. 
Setakat mechidis tu senang je dia nak beli. Jadi apa bezanya sedangkan dulu dia pun orang ada jawatan dalam pas? 
Kalau kata dia lain sebab dia golongan propesenal layaklah ada duit, q7 tu pun layaklah jugak sebab bisnesman dah lama dan sebelum tu lekcerer ada phd. Untuk tunjuk beza kenalah bahrain tunjukkan senarai donation duit peribadi dia pada pas kampung dalam cawangan dia dulu. 
Satu lagi bahrain kena tau, kereta mewah berbaris di ceramah pas tu adalah satu motivasi dan testimoni terhebat paling berkesan menarik orang muda masuk pas dan meyakinkan orang kampung masuk pas pun boleh kaya sebab rezki dari Tuhan bukan dari umno. Dah tu bahrain oi, takkan nak mundur je tak maju maju, macamana rakyat nak pilih pas pimpin tapi nak negara maju??? Aaaa jawap on 
REJOKI DARI ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/20/17



----------------------

Tiada ulasan: