.

Jumaat, 21 April 2017

SANG ZALIM







YAKINLAH

amat susah

lagi payah untuk

seseorang menerima

pencerahan 

melihat salah benar

tentang kezaliman

tentang kejahatan

tentang rasuah

tentang salah guna kuasa

jika gaji sosok ini 

dibayar  oleh sang zalim







-------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

anjing kat kampung aku biasa makan taik..kalau hang berak dihutan..cuba lihat sekeliling..mesti ada anjing tunggu nak soru....biasolah...kalau dah terdesak...taik dalam piring pun nampak roti kosong..mmkakkakakakakkaakak

usop ali berkata...

Mungkin kurang belajar agama kot..
atauuuuu
terlebih belajar agamaa...
atau pun
mereka tak kenal sapa mungkar sapa nangkir...
INI semua pepandai dorang LA...
Aku takut......
MEreka mereka ni berani bro...
Yang pasti nya kesudahan nya
Am at berat...
Biarkan tikus tikus ni baiki labu labunya....kita tungguuuuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ??????

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Berok beLi berOk, Tanpa nama said Apa kebende nih ?????? nak gi tahu ni, sobonar2nya "boruk" yg panjat keLapo kampong kita ni dah kono juaL..!!! di boLi tokey baru....tapi boruk tu ingat tokey baruuu pun boruk macam dia