.

Jumaat, 21 April 2017

WAHAI PAK CIK JANGAN JADI BANGANG






F.BOOK



Nama MALAYSIA femes lagi !!
Akhbar luar negara mengimbau sejarah politik dunia moden dengan menyamakan Najib Razak dengan Marcos dan Suharto.
APA PERSAMAAN pada zaman pemerintahan Marcos, Suharto & Najib ?
APA DAH JADI pada pemerintahan Marcos dan Suharto ??
Najib bila lagi ??!


Mohamad Hamzah Puak2 pembangkang tak habis2 putarbelit
LikeReply3April 18 at 8:19pm

Suara Rakyat Wahai PAKCIK.. cuba bgtau & xplain tang mana putarbelitnya... Jika tak berani nak huraikan di mana putarbelitnya maknanya PAKCIK yg kuat makan dedak UMNgOK tegar...
Abd Razak Razak Pok cik Ni tk sedar ke PM Dio dh jd ular membelit....
LikeReply7April 18 at 8:29pm
Ahmad Afiq fake account...
LikeReply6April 18 at 8:30pm
Abu Sofian Sofian Berita Lua tu PC...
Mohamad Hamzah Kalau ada bukti sahih buat lah laporan polis atau sprm. Tunjuklah bukti seperti bank statment atau sebagainya
LikeReply3April 18 at 8:34pm
Acik Mizan Bodo piangg...
LikeReply2April 18 at 8:36pm
Ruslan Mansor Laporan Polis Dan Dan SPRM dah buat dan.kertas pendakwaan dah dibuat dan Peguan Negara
LikeReply7April 18 at 8:36pm
Ruslan Mansor Belum sempat mendakwa beliau dioecat terlebih dahulu... Itulah Alkisahnyaaaaaaa
Hafiz Saje semak la pakcik..dah tua2 pun bodoh
Muhammad Fauzee Ismail Puak2 dedak mmg buta Dan pekak

---------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

maka brother SING pun jawapkat mahkamah...wahai tuyan yakim..sebulum hukum jatuh tuduh saya konkek ini lumbu..shaya mau tyanya tuyan yakim sama tuyan paulis......wokey..1...lumbu siapa punya..hakim jawap..awak punya....wokey...2...susu lumbu siapa punya...hakim jawap...awak punya...wokey...last not least....PUKI lumbu kerajaan punya ka......?????...kakkakakakakakka....mcm tulah jadinya kalau BIJAN punya siallll jangkit kat kita.......kakakkakakaka

usop ali berkata...

Makan dedak mama boleh pandai....sentiasa angguk angguk geleng geleng...cukop hari kena jual LA ....hahahahahahhaa

Tanpa Nama berkata...

muhammad Hamzah. kalo kau ada bini aku nak fuck dgn bini kau blh tak?

Aku orang muda berkata...

Kasihannya aku pada pok cik m. hamzah ni...bekas pegawai kerajaan tapi booodooo...ini mesti tak ikut berita luar dan dalam. Ada orang kena tembak..ada orang tidur dalam tong simen, ada orang kena ugut dan pecat, malah laporan audit pun kena sorok dek najib. Rupanya dia tak tau. Itu le jangan selalu tidur dalam kain bini...ini le jadinya !!!!!

Tanpa Nama berkata...

se...............
la.............
se.............


de..........
pan..............?


SELASA DEPAN!