.

Sabtu, 20 Mei 2017

BACA SEKALI LAGI





BACA SEKALI LAGI DISINI:

http://www.malaysiakini.com/columns/382367


Ujang Mohd
"Bani Melayu wajib memiliki jati diri yang kukuh. Tidak memiliki jati dari yang kukuh hasilnya ialah Orang Melayu yang kita semua lihat pada hari ini."

orang melayu dididik oleh bani yang memimpin supaya tidak menjadi bangsa yang kreatif kerana bani yang kreatif mempunya prospek untuk menjadi pemberontak..Maka kaum kapitalis yang mendanai pihak bani yang memimpin juga takut kerana bani yang kreatif ini bakal mengagalkan usaha mereka untuk menukar bani yang mandom ini menjadi mereka yang jauh dari agama dan menjadi super liberal agar senang di cucuk hidung mereka dan di atrik kesana kemari..


------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bani Melayu mesti bodoh ke

Ada bidak bahalol

Kerja nya baca buku kemudian mengajar pun tak boleh buat

Bukan suroh kerja memikir


Bodoh betul

Nasib baik Hannah Yeoh tuh cantik dan ada otak

Memalu kan Melayu saja

Tengok muka pun dah tahu Bahalol

Cuba cakap omputeh sikit , boleh dengar tak

Takot nya macam ayam sama itik bunyi nya

Otak letak kat mana tuh ????

Kalau nak jadi sedara Pak Affin cari lah Ularmak Al Sotong....

Tanpa Nama berkata...

dah terLAMBAT

skarang MAO fulus aje!

no fulus, no TOK!

Tanpa Nama berkata...

jati?
banyak lucu!
takde kreatif, ada CIPLAK!
ciplak lagi senang....
tukar name aje....................


sekalang CELUP yang banyak...........



kalo kaya, manyak LUI,
masoooook pereksa untuk moto,
terus dapat CELUP,
jadi MAT REMPIT CELUP lar!

yang miskin, tak de LUI,
terus jadi MAT LANJAK CELUP!
brek pon takde!
lampo pon takde!
otak, mesti takde!

mana ada ORI lagi?
mana ada JATI lagi?
semua MAO CELUP ajeeeeeeeeeeeeeee!