.

Sabtu, 20 Mei 2017

HADI MAKIN MENTAL





FACE BOOK

Putus hbgn dgn PKR kpts tepat kata Khalil Hadi. Tp bila nk ltk jwtn Exco jd tak tepat pulak sbb kena tggu perkenan Sultan. Amacam?

Zulkifli Bin Ismail Haji wal fulus al rembati..
LikeShow more reactions
Reply
1
Yesterday at 12:43pm
Raja Sa'ad Pas buat keputusan mcm budak²
LikeShow more reactions
Reply23 hrs
Shaprilubis Shaprilubis Bebudak pun tak sebuduh anak hadi ni.
LikeShow more reactions
Reply23 hrs
Rawna Miharbi Apa macam apa lg. PAS memang parti pembelit laah.
LikeShow more reactions
Reply
1
22 hrs
Mohamed Ali Bakri Anak dgn bapa sama jee...dedak punya hal..
LikeShow more reactions
Reply
1
22 hrs
Abdul Kadir kepimpinan PAS penuh dgn pemimpin yg flip-flop, keputusan bukan berdasarkan prinsip tetapi lebih kepada al-fulusi
LikeShow more reactions
Reply
1
20 hrs
Din Talib TB Talib Xda pendirian....ckp tiada orang lain yg betol tapi sendiri xbetol...........nie lah party flip flop flap.......
LikeShow more reactions
Reply
1
20 hrs
Ismail Rosiah Menantu hadi mana.
LikeShow more reactions
Reply
1
20 hrs
Abdul Wahab Kua kua kua tokua betoi
LikeShow more reactions
Reply20 hrs
Mohamad Anuar Itu la bahana bercakap menggunakan siku dan lutut bukannya iman...
LikeShow more reactions
Reply
1
20 hrs
Yob Sojer Parti hadi makin keliru



----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Keturunan Orang Orang Bahalol tuh perlu dari sana saja ke ????

Orang Orang tempat lain tak boleh kah ????

Mesti Orang Tempat SOTONG Tuh jugak mesti jadi Orang Bahalol ?????

Dapat perkenan SOHTAN tak ????

Tanpa Nama berkata...

dah NYANUK!

mesti komfirm ponya!

Tanpa Nama berkata...

hadi nak duit, tok guru nik Aziz lain, dia dulu tak mau duit, abduh nak mini coooet, nasha nak vrllfire, zaman dah ubah, ustz tok guru maksum nak jugak lah rasa nikmat kemewahan.... setiap manusia ada harga dan kelemahan.... yang pakai cawat, yang pakai tasbih, yang pakai jubah nak juga merasa porni german, geram juga lihat ozawa, terangkat juga bayang ziana zzzzs..


kah kah kaj syukut nikmat

Tanpa Nama berkata...

makin nyanuk, makin "SO HAI"
makin tua, makin "SOTONG"
makin besar. makin "BANGANG"?



mesti keturunan masyarakat PARIAH!