.

Selasa, 23 Mei 2017

BUAT KERJA BETUL BETUL




BUAT KERJA BETUL BETUL
kerja bodoh! kerja bahalol! kerja munafik! "KERJA SYAITAN" Kedai banyak, tak habis jual, tapi MAO juga gerai! tak payah bil ayer tak bayar bil letrik tak bayar bil2 yang lain tak bayar lesen (takde lesen) lepas masak, buang sini sana! paling penting TAK PAYAH SIJIL HALAL 
masoooooooooook kocek, tak payah bayar LHDN untung ke rugi takpe.... untung tapi RUNGUT rugi........... makin lama, makin bertambah banyak gerai! makin lama, makin KOTOR! gerai bersepah, sampah bersepah aje! sudu garfu plastik bersepah longkang penuh dengan minyak dan kuah lepas tu, komplen tak kasi bersih! puasa nak datang, gerai ramadan dan pasar ramadan bertabur sampai ke jalanraya! SIAPA YANG SALAH?!?!?! on 
NASI PANGGUNG PETANG KELMARIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:49 PM







-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ramai melayu meniaga kecil kecilan, kat pasar malam, mat burger, air tebu, jual kuih muih, tepi jalan pilihan utama kah kah kah tak payah sewa kedai, tak payah sewa kerusi meja, tak payah buka syarikat, tak payah cukai, tak payah bayar api letrik dsbnya....tapi sampai bila? sampai bila nak begitu? merdeka dah 60 tahun masih salahkan orang lain, masih salah cina, masih salah india, masih salah bangla, masih salah indon kah kah kah bila nak sedar....yang makan kat atas tu yang rompak kat atas tu, yang rasuah kat atas bawah tepi tu bukan kah bangsa sendiri....atau OK kalau bangsa sendiri? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Melayu Melayu kan

Biasa lah

Kalau tanah air pun di jual

Ini apa kebende...

Tanpa Nama berkata...

biasalah.......melayu semoa kerja "TAKPE aje............"

tapi fasal FULUS, bukan main lagi!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Taman depan rumah pangsa, depan Umah fLat habis di sapu bukaK gerai, rumah fLat kan sempit, SesekaLi penghuni maK Turun cuci mata, rekresi AnaK bini habis Taman yg sejemput tu tinggaL jaLan sempit, tikus, sampah contoh.. .subang perdana shah aLam.. BanyaK Lagi, tapi mbsa SibuK Cari Duit lain.. Posa pun dekat

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Taman depan rumah pangsa, depan Umah fLat habis di sapu bukaK gerai, rumah fLat kan sempit, SesekaLi penghuni maK Turun cuci mata, rekresi AnaK bini habis Taman yg sejemput tu tinggaL jaLan sempit, tikus, sampah contoh.. .subang perdana shah aLam.. BanyaK Lagi, tapi mbsa SibuK Cari Duit lain.. Posa pun dekat