.

Khamis, 25 Mei 2017

CHINA MELOROH MASUK







BALA SAMPAI

KE  GANU

dalam masa tak lama
ramai china tua akan
datang menyerang terengganu 
pada ketika ini china  dan lain lain
tak  lebih dari 3% penduduk terangganu
semua akan berubah
ratus ribu china akan masuk
ratus ribu akan dartang
bukan datang mencadat sotong
tapi datang untuk tinggal

pekara ini penasehat najib
parti punasehat najib
belum bersuara
mungkin tak tahu
mungkin saje buat tak tahu

tak caya sila tunggu
sebelum pru14  semua senyap
nanti bila dah selesai
makan akan meloroh masuk
china china ini







------------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa kes tt? apahal org china masuk ke terengganu beramai-ramai? apa ada di sana? peminat HADI ke? atau ada upacara islamkan org kapir harbi dari china tu oleh al-marangi secara beramai-ramai? cuntfuse weiiiii. cerito laa

Tanpa Nama berkata...

CIna CHINA TUA tuh nak jadi Muslim dan Muslimat apa salah nya

Kat CHINA susah nak jadi Muslimin dan Muslimat

Terima saja lah

BUMI ini milik ALLAH pun

Banyak PAHALA kalau terima orang orang yang nak menganut Agama Islam

Dapat MASYOOOOOOOKKKKKKKK lagi....


Kaya , Jangan Tak KAYA.....

Lama lama Pak Affin pun pokai , Pak Cina China boleh tolong , apa salah nya


MASYOOOOOKKKKKKKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

Aku pernah milik proton satria. Aku pernah guna proton saga. Aku sering drive proton exora. Tapi lepas ni aku taknak dah beli proton apa-apa. Sebab geli.

Tanpa Nama berkata...

Geli geleman teman, yeop!

Tanpa Nama berkata...

buat apa pakai kreta POTONG?

pakai kreta UNTA kan baik?

kalo tak cokop STENDERD, pakai kreta LEMBOO
tapi MAO wajib pakai loceng kling-kling-kling


gas turun naik pon takpe!
bagi rumput dah cokop,
tapi jalan BERLAMBAK!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Cina dgn golayu x dpt dipisahkan.
Zaman port Melaka pedagang cina cukup menyenangkan istana.
Zaman bijeh plak genk gheehin Dan haisan dtg atas jemputan pakngah brahim.
pak Jib hanya penerus tradisi menerusi kehadiran genk merah.
Roda zaman terus berputar.

Tanpa Nama berkata...

Masing2 nak ikut jadi macam mat dang kot..makang ikang singgang..punah..see..heard..

Tanpa Nama berkata...

Dengar khabar angin monsun Tanah pulau redang cina merah dah pegang..