.

Khamis, 25 Mei 2017

NIAT DAN MIMPI GEROMBOLAN





f.b


Harapan umno-pas berkecai bila 3 exco tidak dipecat seperti yg diharapkan...
Tahniah Pakatan Harapan..rakyat diutamakan.

Mohd Razak Razali Nak berkecai apa nya....orang nampak perjuangan pas lebih kepada duniawi....gila talaq ...dah bercerai tetapi masih berlegar dalam pagar rumah.
Kopiah jubah dan jangut hanya lah topeng.
Reply2 hrs
Due Anok Ghima Nak tanya satu je. Rumah hak sape tu kikiki
Reply
1
2 hrs
Mohd Razak Razali Rumah tu dah jadi hak pkr dan dap.
Reply1 hrEdited
Mohd Ridzuan Bakar Mohd Razak Razali , masih dlm edah sampai PRU14.. wait n see.. lepas ni DAP jadi cina buta PKR la nak merayu rujuk dengan PAS 
Reply
1
2 hrs
Mohd Razak Razali Dalam edah masih duduk depan pagar, pas yg ceraikan pkr dan dap , bukan pas yg di cerai, itulah yg aku kata PAS gila talaq.
Reply1 hr
Mohd Ridzuan Bakar gila talak klu keluar dan masuk blk.. ni tak keluar pun lagi.. dan tak pernah kata nk keluar pun.. awat tak berani halau je klu nk sgt perambat? dayus ye? hahahaa..
Reply1 hr



-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Meroyan mcm Hisei & PAN deorg ni. Sultan perkena, hampa plak nk kalut. Reti sgt la PAN tu menjahanamkan rakyat Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Hairan & ajaib. Yg gila talak tu PAN. Suruh jgn lawan 3 penjuru lg. Siap kata dgn tangan terbuka blh terima. Merapu sungguh puak idola mu sham

Tanpa Nama berkata...

Hisam... Pembela no. wahid PANDAP. Ingat la skit masa susah dlu PKR tu, PAS ja duk tolong belu Anwar. Issey lari adela.

Tanpa Nama berkata...

Buleh gila dibueknya geng PAN & DAP ni. Hasil dari titah sultan. Ingat tu sultan ckp hentikan berpolitik & tumpu ibadat. Dh dekat nk msk Ramadhan ni.

1msia berkata...

tunggu lor.. Kelantan nanti jatuh ke tangan Islam Umno dgn bantuan pegawai islam SPR. Pasti mrk mati2 akan salahkan PH atas kehilangan Kelantan nanti kelak. Apa dahhh!

Pandai pula caci sumpah Pakatan Harapan bagai alasan tutup kesalahan & kelemahan sendiri krn takut hilang penyokong & ahli. Kenapa tak salahkan BN? Mana saman rm90juta ahli2 nak tahu! Mahkamah Syariah yg patut kendalikan saman rm90juta ni?