.

Khamis, 25 Mei 2017

CUBA RENUNGAN HAL INI





RENUNGKAN

JIKA PAKATAN

MENANG PRU14

NAJIB AKAN

DITANGKAP

AKAN DIDAKWA

PERSOALANNYA

APAKAH NAJIB

AKAN BENARKAN

PAKATAN 

MENANG?

PASTI NAJIB

AKAN LAKUKAN

APA SAJA

UNTUK MENANG




---------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha

Selagi budak kira undi makan dedak dan kaki Gepau , tok sah mimpi menang lah

Macam mengharap BEWAK jaga BANGKE saja

usop ali berkata...

betul betul betul...pembangkang kena bijak...

Tanpa Nama berkata...

Setakat nak bersorak tengok najib Kena gari, tak payah la.

Tanpa Nama berkata...

Yup...betul2 ...

DIDI KOTA BELUD berkata...

ini first najib buat kalau kalah pru14...dia akan tukar nama kepada NAJIB SULAWESI.....biar seluruh sulawesi sanggup bertarung untuknya..bila gabungan badak sumatera dan syaitan angkat dulang mapadulung sultan abdul jalil.badak... syaitan ....bergabung ....meletup...gitulah lebey kurang kalau syaitan terjepit diketiak ular MAKKKKK.....MAK... ular....syukurlah nakkkk..... bapak kau punya mcm ulat je.....kakkakakakaka

panglimo potaseh berkata...

Kalau mualim penjaga zakat rembat juta-juta duit zakat .. hookomnye hanya tukar pejabat je .. polis yg sepatut nye menghambat penjenayah tapi bersekutu pula dgn penjenayah .. sial punye kerja .. hookomnye pun tukar kantor tapi kontolnye tetap sama .. tiap kali baham Cina Doll dapat free. Najib pulak apa hookomnye ye???

Dragonfly berkata...

Pakai bouncer pak lebai & sang kelembai

Tanpa Nama berkata...

pembangkang dh jd pembangang. lemah nak mampos. ada hati nak control putrajaya.

Tanpa Nama berkata...

apa nak renong?

buat BODO aje...............

TIDO lagi baik!