.

Jumaat, 19 Mei 2017

INI MALAYSIA LAAAA







DATUK 

INI DARi 

MANA?


David Teo pelik kenapa dia yang kena minta maaf

SUSULAN terdapat desakan daripada pihak tertentu yang meminta Ketua Pegawai Eksekutif Metrowealth (MIG), Mejar (K) Datuk David Teo mengemukakan permohonan maaf, beliau pula berpendapat sebaliknya.

Malah David dipetik sebagai berkata,  dunia ini pelik apabila beliau pula yang harus meminta maaf susulan insiden tersebut.

"Seseorang tampar saya, tetapi saya perlu minta maaf kepada dia dan orang ramai? Dunia yang pelik," katanya kepada Free Malaysia Today.


TAK TAHUKAH

INI MALAYSIA

NAJIB REMBAT

DUIT 1MDB

ANWAR MASUK

PENJARA

TAMBI ROGOL

DAK SEKOLAH

GUAN ENG

MASUK PENJARA

RAFIDAH AZIZ

MAKAN  RASUAH

EZAM MASUK JIL

KTN MAIN TWIT

ZUNAR DI LOKAP

INI MALAYSIA

TAK SEDAR KE?



---------------

8 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kah kah kah Kunci nya keciL Kena Cari sebab Tambi cinoneK keciK Kena carik Lobang Dak SekoLah yg kocik juga to be

Tanpa Nama berkata...

Rilex pek, jgn buat tak faham. Awk dok atas kapal lanun. Kan dah Kena humban. Lepas minta maaf Kena cium bontot, baru kepala lanun lepaskan awak.

Kerengga island berkata...

Malingsia ni kalau nak tengok mesti menonggeng...baru betul. Lagi satu sejak akhir2 ni banyak orang gila yang duduk di luar daripada dalam hospital tampoi. "David...jaga2, ada orang gila di belakang awak yang dah terlepas dari tampoi atau penjara merchang!!!

Tanpa Nama berkata...

Kasihan

Kasihan tuk Rakyat

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
dalam kapal lanun
kapten paling besar
kena ikut cakap kapten
kalau kapten kata dapat derma semua kena angguk
kalau kapten kata makan kangkung kena ikut
sebab kapal kepunyaan kapten sdn bhd
ini hak kapten
kapten ada soldadu mata sepet, ada panglima gurka yang sedia bertempur dengan siapa saja
kapten akan bagi emas hasil rompakan
mana anak buah yang menyalak akan dapat habuan
mana yang tentang kena buang, kena pencen. kah kah kah
maka diumumkan kapten serba boleh
punyai kuasa luar biasa
siapa tak akur, siapa tak ikut
boleh baling kat laut
boleh keluar kapal anytime
kah lan kah kaj
kena faham kah kaj

DIDI KOTA BELUD berkata...

KETUANAN MELAYU..okkkk..bukan ketuanan melancau atau ketuanan mengkalimanathan...okkkkk....asik lebel 7 je.

bila naik lebel 11 bebal eh..kena kreatif lalau nak MENGANJING....kakkakakakak.....bila david dapat teo..bila lah pula teo dapat datuk.. humanggg aikkk...

Tanpa Nama berkata...

Haiyaaaa.....tokey talak tau ka, mana ada org simpan luit luta-luta dlm almari, bawah itu katil...entot amoi lepas itu kasi him itu amoi....ini Malaysia ooo

Tanpa Nama berkata...

selamat datang ke "BUMI-PUTAR meloya",
matahari naik dari Barat, selam kat Tee-mur
lepas tu jom senggah kat
"PUTAR-JAYA"...............ok?

bole makan "Nasi Lama Najib"
bole makan "Nasi Goreng Maslonium"
bole makan "Nasi Lemak Terlanjang"
bole makan "Nasi Lemak GAY"
bole makan "Nasi Lemak Ayam Dara Tua"
bole makan "Nasi Ayam Dara Muda"
dan banyak masakan tumpatan!

wakaka