.

Isnin, 29 Mei 2017

MARAH TERLAMBAT




MARH TERLAMBAT
PADAN MUKA!!! kerana undi bn korglah aku terpaksa tanggung hutg pendidikan anak2 diuniversiti; gst dan kos sara hidup yg tinggi. diakhirat nanti korg dan org2 yg swaktu dgn kalian, tanggunglah dosa jenayah merompak khazanah negara oleh pemimpin yg kamu undi tu. dulu bukan main bangga jadi warga felda. 
nak beskal, ambil aje kat koop. tak perlu byr. felda akan tolak dr hasil. skrg kena tipu. skrg org2 felda yg diharamjadahkan oleh pemimpin yg korg undi tu, yg bgembira sbb tak ambil saham felda. on WARGA FELDA MARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:36 PM





-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

percaya lagi pada keturunan NAZAK tu lagi!

ha ha har!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dalam membaca percaturan politik orang Melayu bolehlah di kelaskan dalam 5 spesis .
1. Jenis yg buat analisa
2. Jenis yg ikut saja
3. Jenis yg taksub membabi buta
4. Jenis yg tak nak ambil tahu
5. Jenis yg terperangkap dalam penipuan..
Jenis yang boleh membawa kepafa keruntuhan negara ialah 3, 4, 5. Dalam hal Felda ni, 75% adalah jenis yg ke 3 ni banyak dan terus masuk ke kelas ke 5... Merintih di kemudian hari tidak berguna lagi..nadi dah hangus.. Kalau jadi bubur lagi boleh dimakan dan dihirup.. Huh... TQ Professor Gadget

Pencolekhangek berkata...

Sukenya aku korang pun susah juga. Padan muka korang. Dulu berlagak. Pada hal korang pun asalnya papa kedana juga. Suka makan bersuap. Sokong lagi ameno. Sekarang berhutang. Duit banyak tapi orang dah sapu. 3 keturunan kena tipu.