.

Isnin, 29 Mei 2017

PARTI PAS TIPU ORANG KAMPONG



TIPU ORANG KAMPONG
kah kah kah bodoh punya ADUN PAS!!. nak kelentong orang kampung pun tak pandai. nak kelepet tanah di lembah binjai pun tak reti ke? kan dah kantoi!! sila belajar dari org umno cara-cara nak rembat tanah org kampung. org umno dan dan keluarkan buku panduan dan carta alir cara2 nak rembat tanah, pinjam jer lah. itu pun susah ke? mcmana boleh jadi ADUN ni??? on 
TAHLUF FULUSSI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/17





--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak tipu bermakna tak KERJA!

KERJA yang di-putar-HALAL-kan termasuk tipu, dalih, taichi, nafi, songlap, curi,bom, c4, simen, rogol, dan banyak lagi........

Nazrio Dond DoLLa berkata...

UrusanG jadi haLaL Lan Thai to ban KaLau pakai patuk2 syariah compliance compLiang isLang reka-ang umnQ UG ongLy Nescaya haLaL Lah. Cukup baiah juaL beLi n and reswah