.

Isnin, 29 Mei 2017

WAJIB DI DENDA







SOKONG

SEMUA

WAJiB

SOKONG


Tidak cukup dengan permohonan maaf, tindakan tegas perlu diambil

29 Mei 2017
Kerajaan disarankan agar lebih serius dalam menangani pihak tidak bertanggungjawab menghina agama Islam dan melakukan provokasi terhadap orang Islam di negara ini, tidak cukup dengan hanya permohonan maaf, kata Ketua Penerangan Pas Nasruddin Hassan.

DENDA
1 - SEMUA WARTAWAN
THE STAR WAJIB BELAJAR
BAHASA GERMAN TIGA BULAN

2 - SEMUA WARTAWAN WAJIB
HAFAL LAGU NASIONAL GERMAN

3 - SEMUA WARTAWAN THE STAR
WAJIB KENAL TIGA PELAKON
PORNO LELAKI GERMAN
DAN LIMA PELAKON PEREMPUAN
GERMAN

4 - SEMUA WARTAWAN THE STAR
DILARANG MEMILIKI KERERA
VELLFIRE


--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Klu lah bilik al-tontontv al-pornowi kat German ari tu ada CCTV-suHD

Segalo2 yg togang akan nampak torang hatta urat2 nyo pun turut semuo kombang dan togang

Klu koreh LURUS atau bengkok kocik lombik mcm pisang awak bantut pon nampak torang juo

Tontu yg empunyo diri sggup bayar DONDO/denda menyombah2 mintak jgn di'viralkan

DONDO eh brp banyak skalipon gerenti ON-the-spot bayar punyo takdo tangguh2!

Sobab eh semuo dah bugil kecuali sorbane bolom tanggal laei hi hi hi..

Tanpa Nama berkata...

OITTT!!! Nasruddin hassan tontowi al-germani, kepala bapak munafik yg hina islam dalam maleixia ni cuma ada sekor jer iaitu tuan haji HAHA. Cuba semak semula Amanat Haji HAHA dulu tu. Itu lagi bahaya, habis semua org dikafir harbikan dan sampai sekarang pun hj HAHA belum minta maaf pada pengundi2 dan ahli umno. ptuiiii!! Itulah bapak munafik penghasut kebencian sesama melayu dan islam. Sila tangkap dan siasat hj HAHA. sekian, terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

wa ingat banyak GERMAN
wa biasa guna
"Herr, wirf Hirn von Himmel"
dan
"Ein Volk, Ein Reich, ein Schwein bauer"

tak payah belajar dalam dalam dalam,
belajar MAKI orng dah cukup makan!

Tanpa Nama berkata...

ada ROTAN tak?
ada LIWAT kah?
ada ROGOL tak?
ke
ada SEBAT????

ke DENDA????

ke masuk JEL????



ada DISKAUN tak?
bole NEGO tak?

Tanpa Nama berkata...

wa tambah lagi!

boleh??????????????
ada TORRENT tak?