.

Rabu, 24 Mei 2017

MAT BANGLA DAN TMJ





F.B


Krikk.. Krikk.. Krikk..
DAN LAGI..
"Janganlah hanya memilih untuk pergi ke aturcara yang anda pasti akan menjadi tumpuan majlis tetapi apabila sebaliknya, tidak mahu pergi kerana sudah tahu anda tidak menjadi tumpuan." -TMJ
BAIK JADI ARTIS KALAU NAK POPULAR


Suara Rakyat Ternanti2 bila plok DYAM TMJ nak bagi setepek lagi camni kat Najib..
LikeShow more reactions
Reply
33
13 hrs
Suara Rakyat Farid Yusof mostly TMJ bagi hint. tak sebut nama Najib direct
LikeShow more reactions
Reply
5
12 hrs
Abu Hamdani Zainol Tak sempat habis bengang dipanggil mat bangla dah kena " basuh " dng tmj pula..!!..nasib kau lah mamat...!!
LikeShow more reactions
Reply
19
13 hrs
Fahmy Mohamad Noran Syed rosli tu gelarkan kau mat bangla kau ckp dia gila kann, nie tmj ckp kau lebih baik jadi askar wataniah dari jadi menteri, nk tengok apa respon kau..🤣😂




-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jadi SOLJAL tuh penting

Sebab nya MONYET CURI DOKUMEN DARI KEM SOLJAL kan

Kalau MONYET boleh masok Kem , apa lagi yang lain

Bukti cukup negara kita dah tak di jaga betul betul

MONYET tuh mana ada masok sekolah

Tuh nak di bagi tau nya

DIDI KOTA BELUD berkata...

lebih baik ko jadi mak andam..boleh andam dan caj 1200 hinggit atau less....TZM....150 cc.yamaha....kakakkaka