.

Jumaat, 26 Mei 2017

PEMEGANG MOHOR BUKAN BOTOL BESAR








PEMEGANG

MOHOR BUKAN 

BOTOL BESAR

TANJUNG

UMUMKAN

ESOK KITA

MULA PUASA

PUASA DULU

SEBELUM RAYA










-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TEMBERANG BESAR!

Orang YAHUDI puasa satu hari, pada perayaan YUM KIPPUR aje...
iSLAM nak power lebih, puasa sampai tiga poloh hari

dah kena TIPU melebihi seribu tahun pon tak sedar lagi?!?!?!?!

semoa ikut YAHUDI, nak songlap orang YAHUDI konon,
tapi YAHUDI pandai, tak telan....
bertukar pada BUNUH orang YAHUDI sampai hari ini.....


TAK PAYA TIPU2 OLOK2 PUASA KONON!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

depan orang ramai, PUASA konon
kat blakang, sorok dan terus MAKAN!!!!!!!!!!

wa dah nampak poloh poloh poloh tahun!

Tanpa Nama berkata...

bro tt..muka pemegang botol besar 2017 tu macam dari india je..ini mesti dari suku sakat dr zakar naik..kaum2 india yg nak selamat dari neraka jahanam kan dek modi, dtg la ke malaysia, di perlis..bole keje tanam mangga india, bole lawan harum manis..