.

Jumaat, 26 Mei 2017

TENGOK PORNO DI GERMAN





TENGOK PORNO DI GERMAN
Melayu yg nak jd Arab nih sggup tengok porno kat German tp taknok bayor Melayu yg nak jd Arab nih kuat poteng uturn fitnah khianat mencuri Melayu jenih nih TAK akan mengaku kalah utk tegak benang basah Dia sggup berbelit2 berpusing2 beralasan2 bertangguh2 Last2 dia sggup jd puak2 Arab geng2 Cunnik n Ciah Cunnik sggup BOM org ramai tengah semayang ddlm mesjid Ciah Lepastu Ciah pon sggup BOM pulok org2 Cunnik tengah semayang dlm mesjid dorang 
Inilah jenis spesis ISIS, yg belajor Islam drp kepala2 Cunnik n Ciah yg menJAHANAMkan! Sbnr2 ISLAM itu indah penuh kdamaian, TETAPI cunnik n ciah penoh kesumat kehancuran!! Krn syirik/murtad dan mrk terang2 tlh berTUHAN kan harta dan kuasa on 
JANGAN JADI ARAB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:16 PM




-------------------

2 ulasan:

Dragonfly berkata...

Lebai lidah kontot, kontol pun kontot

Tanpa Nama berkata...

sesapa yg dok saudi, kalo tak pernah tengok porno secara bebayar, lebih baik duduk dlm gua pasir..sapa kata disaudi takda channel sex..semuanya ada bro...jgn lupa darah2 raja dari saudi ni punya kelab2 mewah di seluruh negara..it not about islam, it about money..asalkan jaga dua kalimah, makan ikut sunnah, lain2 perkara seperti membunuh rakyat yemen, mendanai ISIS, mendanai warga2 kelantan atas nama biasiswa dll tidak diamik kisah..dlm dunia ni yg suci sesuci seperti tenaga nuklear hanya la golongan saud..yg lain adalah anjing2 kurap..bulan posa ni, saudi akan berpesta makanan selepas dari isyak sampai waktu syuruk sblm azan subuh..sesapa tak pernah merasa keadaan ni, pasti fikir bulan puasa di saudi pernuh berkat..