.

Selasa, 9 Mei 2017

PESANAN ABANG SABU UNTUK ANAK MUDA





PESANAN

ABANG MAT

UNTUK 

ANAK MUDA









2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anak MUDA mesti hidup pakai OTAK

Melayu Melayu nih tak suka banyak pakai OTAK

Nak hidup senang ajja

Kalau boleh nak KENCING pun dalam JUBAH

Juta Juta sudah di KENCING sampai papa kedana miskin

Anak Muda kena ubah pemikiran , banyak ber pikir

GADAI tuh bukan jawapan kepada kemajuan dan masa depan

Tanpa Nama berkata...

Tt oooo tt. Dengar bebaik aku nak pesan kat kau ni, kalau kau dah tak tahan sesangat dengan maria ozawa yang sedang menjalar kat malaysia sekarang ni, kau bawak je dia pergi pahang jumpa mufti lalu kawin. Selosai. Beres. Khalas. Sempena kedatangan ozawa, mufti pahang dah pesan:
Marriage with foreigners permissible to avoid illicit sex