.

Selasa, 13 Jun 2017

IMAM BODOH






IMAM 

BODOH



FACE BOOK

Siapakah mamat grunged kat belakang tu...
Siapa boleh bagi fb dia... dapat topup 5 hengget.



Ariff Shazni Muka stoned mcm tu ka? Tu mcm muka sangap ketum jer aku tgk
Reply13 hrs
Remove
Menjadi AkuLah Haha mulanya ada org perasan dia ni kt video yg kuar kt ttkm. Dia screen shot. Tu ttkm ambil tu.
Reply13 hrs
Remove
Menjadi AkuLah Org kata muka stone batu
Reply13 hrs
Remove
Asrim Mohd Kompomla stone ais tu..
Reply
1
13 hrs
Remove
Menjadi AkuLah Ha ah.. Dgr org kata gitu gak. Stone batu. Asal dia ni je yg perasan. Terus si ttkm troll dia.


Ramlee Puteh kalau depan tu itik...yg belakang angsa barangkali 😜😜
Reply12 hrs
Remove
Akash Raj Muka chowtut bro..... paling kurang 3 hari tak tidur....
Reply11 hrs
Remove
Jahar Jai Main hembus jer kata budak tu stone la, apa la... Dibuatnyer rupa dia mmg mcm tu, xpasal jadi fitnah...

-Ustaz Mokhjai Sejik-
...See More
Reply10 hrs
Remove
John Wick Muka pun macam lubang jubur...
Reply
2
10 hrs
Remove
Shazfaridz Faridz Bru pas kena tan..




----------------

Tiada ulasan: